Select Page

RAP ŠENTILJ

1 R

Ime predmetaOpisIzvajalec
Igre in poukUčenci izdelujejo različne igre z pomočjo katerih se učijo. Kultura sobivanjaDragana Stanisavljević
Igre z žogoRazlične športne panoge, ki vključujejo žogoDragana Stanisavljević
Čebelnjak znanja z Lili in BinetomUčenci bodo skupaj z Lili in Binetom nadgrajevali znanje. Urili se bodo v spominu, reševanju nalog, logiki, razvrščanju,… Svoje znanje bodo dodatno poglabljali in se hkrati pripravljali na tekmovanje.Katja Perkovič
Pst, tukaj beremo!Učenci bodo v naši mali knjižnici prisluhnili različnim pravljicam. Vživeli se bodo v vlogo pravljičnih junakov. Krepili pozornost, kreativnost, domišljijo ter ustvarjalnost.Katja Perkovič
Širim znanje in tečem čez ovireDopolnilni in dodatni poukKatja Perkovič
Gledališče A, B, C …Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, gibanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celostnem procesu nastanka gledališke predstave. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja.Janja Hrnčič
Vrednote skozi pravljiceUčenci bodo prisluhnili različnim pravljicam, se vživeli v vsebino in se pogovarjali o različnih vrlinah (vedrina, miroljubnost, ljubezen, prizadevnost, iznajdljivost, velikodušnost, …). Skupaj bomo ustvarjali, se igrali, izdelali lutke, risali in prepevali.Nina Zamolo
Širim znanje in tečem čez ovireUčenci bodo poglobili svoje znanje in razumevanje pri določenih temah. Skupaj bodo dopolnili razlago snovi in ob pomoči učitelja lažje usvojili temeljne cilje določenega predmeta. Bivši dopolnilni in dodatni pouk.Anja Šauperl
Cici pustolovščineVsak mesec se bomo pogovarjali in ustvarjali na različne poljudne teme, podkrepljene z ilustracijami in fotografijami v Cicibanu (ni potrebno biti naročnik Cicibana). Otroci bodo dobili odgovore na različna vprašanja o kulturi, športu, družbi, naravi, tehniki in še in še. Lotili se bomo različnih nalog in dejavnosti.Anja Šauperl
Matematični čebelnjakUčenci bodo skupaj z Lili in Binetom nadgrajevali znanje matematike. Urili se bodo v reševanju različnih matematičnih nalog. Svoje znanje bodo dodatno poglabljali in se hkrati pripravljali na tekmovanje.Anja Šauperl
Gibanje za zdravjeUčenci bodo spoznali različne oblike gibanja za korekcijo celotnega telesa tako na prostem kot v telovadnici. Poudarek bo na učenčevih primanjkljajih na področju gibanja.Dragana Stanisavljević
Umetnik in slikaUčenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo.Polona Maher
Samostojno in sodelovano učenjeUčenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje.Lara Smeh in Marta Hudelja Krivec
Igra in samostojno načrtovanje prostega časaV dejavnosti bodo učenci skozi igro razvijali svojo ustvarjalnost, domišljijo in socialne veščine. Prosta igra jim omogoča svobodno izbiro, kaj in kako se bodo igrali, medtem ko bodo pri usmerjenih igrah reševali izzive, se učili novih veščin in razvijali kritično mišljenje.Lara Smeh in Marta Hudelja Krivec  
Ustvarjalno preživljanje časaUčenci spoznavajo različne materiale, ustvarjanje iz raznih ostankov materialov in ponovno uporabno vrednost odpadne embalaže. Kreativno razmišljanje in eksperimentiranje pri oblikovanju. Razvijanje ročnih spretnosti.Lara Smeh in Marta Hudelja Krivec
Krog prijateljstva in sobivanja  Učenci se bodo preko socialnih iger in različnih tehnik učili čustvene inteligence – kako na ustrezen način izražati čustva, spoštljivo komunicirati, se sproščati, sodelovati in si pomagati, ob tem pa ne zanemariti svojih potreb. Vse to jim bo koristilo za sobivanje v skupini.Aleša Drevenšek
Prehrana in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Lara Smeh in Marta Hudelja Krivec
Medgeneracijsko sodelovanjeUčenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah,  se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem  bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik.Mateja Rožanc Valh
Zabavna nemščina 1Učenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v nemškem jeziku), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku.Nina Zamolo
Učim se 1Učenci pri pouku (ISP) ponavljajo, utrjujejo učno snov, delamo na primanjkljajih in premagujemo različne učne težave. Ure so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve.Nina Zamolo
Družabne igre 1-5Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji.Aleksandra Žunič
Ustvarjam z legicamiSkozi igro s sestavljanko učenci krepijo svojo domišljijo in se seznanijo s sestavljanjem preko navodil ali načrta.Simon Breg

2 R

Ime predmetaOpisIzvajalec
Med dvema ognjemaUčenci bodo igrali tehnično preprosto igro primerno za mlajše osnovnošolce, ki na tak način spodbujajo osnovne gibalne spretnosti in sposobnosti. Igra spodbuja sodelovanje med člani ekipe, enakopravnost med spoloma ter prav tako spodbuja športne vrednote, kot so tekmovalni “fair play” ter miselnost pomembno je sodelovati, ne zmagati. Eva Matejek
Tek čez ovireBivši dopolnilni poukKaja Peršak Polič
Širim znanjeBivši dodatni poukKaja Peršak Polič
Pst, tukaj beremoBivša naša mala knjižnicaKaja Peršak Polič
Čebelnjak znanjaBivši Lili in Bine znam večKaja Peršak Polič
Gledališče A, B, C …Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, gibanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja.Janja Hrnčič
Vrednote skozi pravljiceUčenci bodo prisluhnili različnim pravljicam, se vživeli v vsebino in se pogovarjali o različnih vrlinah (vedrina, miroljubnost, ljubezen, prizadevnost, iznajdljivost, velikodušnost, …). Skupaj bomo ustvarjali, se igrali, izdelali lutke, risali in prepevali.Nina Zamolo
Igrajmo se in prepevajmo po španskoUčenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v španskem jeziku – ¡Vamos al circo! Español para niños), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku.Nina Zamolo
Gibanje za zdravjeUčenci bodo spoznali različne oblike gibanja za korekcijo celotnega telesa tako na prostem kot v telovadnici. Poudarek bo na učenčevih primanjkljajih na področju gibanja.Dragana Stanisavljević
Krog prijateljstva in sobivanja  Učenci se bodo preko socialnih iger in različnih tehnik učili čustvene inteligence – kako na ustrezen način izražati čustva, spoštljivo komunicirati, se sproščati, sodelovati in si pomagati, ob tem pa ne zanemariti svojih potreb. Vse to jim bo koristilo za sobivanje v skupini.Aleša Drevenšek
Raziskujem s Cicijem(Cici vesela šola)Ankica Ristić
Zabavna nemščina 2Učenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v nemškem jeziku), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku.  Nina Zamolo
 Učenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah,  se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem  bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik.  Mateja Rožanc Valh
Učim se 2Učenci pri pouku (ISP) ponavljajo, utrjujejo učno snov, delamo na primanjkljajih in premagujemo različne učne težave. Ure so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve.Nina Zamolo
Družabne in didaktične igre 1-5Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji.Aleksandra Žunič
Ustvarjam z legicamiSkozi igro s sestavljanko učenci krepijo svojo domišljijo in se seznanijo s sestavljanjem preko navodil ali načrta.Simon Breg

3 R

Ime predmetaOpisIzvajalec
Dopolnjujem znanjeBivši dopolnilni pouk. Učenci bodo ob učiteljevi pomoči in dodatni razlagi ter vajah dopolnjevali vrzeli v znanju.Milena Rošker
Širim znanjeBivši dodatni pouk. Učenci bodo s poglobljenimi in razširjenimi učnimi vsebinami ter različnimi metodami dela, kot so samostojno učenje, problemski pouk in priprave na tekmovanja, usvajali znanja na zahtevnejši ravni.Milena Rošker
Z matematiko na rami proti vrhu z Lili in BinetomBivši Računam z Lili in Binetom 3. Učenci bodo skupaj z Lili in Binetom nadgrajevali znanje matematike. Urili se bodo v reševanju različnih matematičnih nalog. Svoje znanje bodo dodatno poglabljali in se hkrati pripravljali na tekmovanje. Potrebovali bodo vadnico Računam z Lili in Binetom 3Milena Rošker  
Proti vrhu z Lili in BinetomBivši Znam več z Lili in Binetom 3. Učenci bodo skupaj z Lili in Binetom nadgrajevali znanje iz matematike, slovenščine in spoznavanje okolja. Svoje znanje bodo dodatno poglabljali in se hkrati pripravljali na tekmovanje.Sabina Vajsbaher
Dopolnjujem znanjeBivši dopolnilni pouk. Učenci bodo ob učiteljevi pomoči in dodatni razlagi ter vajah dopolnjevali vrzeli v znanju.Sabina Vajsbaher
Širim znanjeBivši dodatni pouk. Učenci bodo s poglobljenimi in razširjenimi učnimi vsebinami ter različnimi metodami dela, kot so samostojno učenje, problemski pouk in priprave na tekmovanja, usvajali znanja na zahtevnejši ravni.Sabina Vajsbaher
RAP Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Dragana Stanisavljević
RAP UstvarjalnicaUčenci rišejo, barvajo in izdelujejo različne izdelke. Učijo se uporabljat naravne materiale.Dragana Stanisavljević
RAP Gibanje za zdravjeRazlične oblike gibanja za korekcijo telesa.Drsagana Stanisavljević
Pravljična jogaUčenci se bodo preko pravljic in domišljijskega sveta naučili osnovnih jogijskih položajev in preprostih dihalnih tehnik. Krepili in razvijali bodo gibalne spretnosti, predstave, domišljijo, ustvarjalnost in inovativnost. Vadba omogoča učencem izboljšanje motorike in prožnosti telesa, razvijanje sposobnosti koncentracije ter koordinacije gibov.Barbara Magdič
Prehranjevanje in gibanjeKosilo in gibanjeBarbara Magdič
Med dvema ognjemaUčenci bodo igrali tehnično preprosto igro primerno za mlajše osnovnošolce, ki na tak način spodbujajo osnovne gibalne spretnosti in sposobnosti. Igra spodbuja sodelovanje med člani ekipe, enakopravnost med spoloma ter prav tako spodbuja športne vrednote, kot so tekmovalni “fair play” ter miselnost pomembno je sodelovati, ne zmagati. Eva Matejek
Prehranjevanje in gibanje  Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Gabrijela Koležnik
Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Tadeja Janiš
Samostojno in sodelovalno učenjeUčenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje.  Gabrijela Koležnik
Samostojno in sodelovalno učenje  Učenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje.Tadeja Janiš
Družabne in didaktične igreUčenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji.Aleksandra žunič
Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Simona Hari
VrtičkarjiUčenci urejajo šolski vrt, vzgajajo in sadijo sadike iz semen, pripravljajo jedi iz sadja in vrtnin, skrbijo za ptice pozimi .Lidija Pfifer
Gledališče A, B, C …Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, gibanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja.Janja Hrnčič
Vrednote skozi pravljiceUčenci bodo prisluhnili različnim pravljicam, se vživeli v vsebino in se pogovarjali o različnih vrlinah (vedrina, miroljubnost, ljubezen, prizadevnost, iznajdljivost, velikodušnost, …). Skupaj bomo ustvarjali, se igrali, izdelali lutke, risali in prepevali.Nina Zamolo
Igrajmo se in prepevajmo po španskoUčenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v španskem jeziku – ¡Vamos al circo! Español para niños), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku.  Nina Zamolo
Umetnik in slikaUčenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo.Polona Maher
Umetnik in slikaUčenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo.Polona Maher
Italija, jezik in kulturaUčenci spoznavajo osnove italijanščine in bogato kulturo –  umetnost, moda, dizajn in kulinarika.Polona Maher
Po muzejih in galerijahUčenci bodo obiskali likovne razstave v Mariboru, Celju, Ljubljani in na Ptuju.Polona Maher
OPZ ŠentiljSpoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru.Helena Juršič
Zabavna nemščina 3Učenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v nemškem jeziku), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku.Nina Zamolo
Zabavna nemščina 1,2,3 CeršakUčenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v nemškem jeziku), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku.Nina Zamolo
Medgeneracijsko sodelovanjeUčenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah,  se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem  bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik.Mateja Rožanc Valh
Učim se 3Učenci pri pouku (ISP) ponavljajo, utrjujejo učno snov, delamo na primanjkljajih in premagujemo različne učne težave. Ure so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve.Nina Zamolo
Družabne in didaktične igre 1-5Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji.Aleksandra Žunič
Ustvarjam z legicamiSkozi igro s sestavljanko učenci krepijo svojo domišljijo in se seznanijo s sestavljanjem preko navodil ali načrta.Simon Breg

4 R

Ime predmetaOpisIzvajalec
Prehranjevanje in gibanjeKosilo in gibanjeValentina Žunko
Nemščina za otroke 1 (2 uri)Poudarek je na razvijanju slušnih spretnosti ter na izgovorjavi besed. Učne aktivnosti vsebujejo veliko gibanja ter pestrost didaktičnih iger. Tako postopoma širimo učenčev jezikovni repertoar  in krepimo njegove strategije učenja jezikov. S tem učenci razvijajo posluh za dodatni jezik. S pomočjo slike, besede usvajajo osnove sporazumevanja in širijo besedišče. Nemščina je vse do 6. razreda neocenjena.Valentina Žunko
Nemški knjižni moljUčenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov.Valentina Žunko
Angleška bralna značkaUčenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Vsi tekmovalci prejmejo priznanje za sodelovanje, dosežejo pa lahko tudi srebrno ali zlato priznanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov.Jana Vrbnjak  
Pravljična jogaUčenci se bodo preko pravljic in domišljijskega sveta naučili osnovnih jogijskih položajev in preprostih dihalnih tehnik. Krepili in razvijali bodo gibalne spretnosti, predstave, domišljijo, ustvarjalnost in inovativnost. Vadba omogoča učencem izboljšanje motorike in prožnosti telesa, razvijanje sposobnosti koncentracije ter koordinacije gibov.  Barbara Magdič
Prehranjevanje in gibanjeKosilo in gibanjeBarbara Magdič
Med dvema ognjemaUčenci bodo igrali tehnično preprosto igro primerno za mlajše osnovnošolce, ki na tak način spodbujajo osnovne gibalne spretnosti in sposobnosti. Igra spodbuja sodelovanje med člani ekipe, enakopravnost med spoloma ter prav tako spodbuja športne vrednote, kot so tekmovalni “fair play” ter miselnost pomembno je sodelovati, ne zmagati.Eva Matejek
Most do znanja (DOP)Učenci bodo ob učiteljevi pomoči in dodatni razlagi ter vajah «krpali« vrzeli v znanju.Eva Matejek
Z izzivi do znanja (DOD)Učenci bodo s poglobljenimi in razširjenimi učnimi vsebinami ter različnimi metodami dela, kot so samostojno učenje, problemski pouk in priprave na tekmovanja, osvajali znanja na zahtevnejši ravni.Eva Matejek
Prehranjevanje in gibanje  Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Gabrijela Koležnik
Prehranjevanje in gibanje  Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.  Tadeja Janiš
Samostojno in sodelovalno učenje  Učenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje.  Gabrijela Koležnik
Samostojno in sodelovalno učenje  Učenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje.  Tadeja Janiš
Medvrstniško sodelovanjeUčenci obravnavajo posamezna vprašanja iz vsakdanjega in šolskega življenja. Skupaj oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in reševanje problemov (pogovor, okrogla miza, igra vlog …). Izvoljena predstavnika se udeležita zasedanja Otroškega parlamenta.  Gabrijela Koležnik
VrtičkarjiUčenci urejajo šolski vrt, vzgajajo in sadijo sadike iz semen, pripravljajo jedi iz sadja in vrtnin, skrbijo za ptice pozimi .Lidija Pfifer
Gledališče A, B, C …Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, gibanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka predstave. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor,  retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja.Janja Hrnčič
Igrajmo se in prepevajmo po španskoUčenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v španskem jeziku – ¡Vamos al circo! Español para niños), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku.Nina Zamolo
Igre z žogoRazlične športne panoge, ki vključujejo žogo.Dragana Stanisavljević
PilatesUčenci se učijo sodobni in izvorni oziroma tradicionalni pilates. Uporabljajo različne rekvizite kot so male žoge, velike telovadne žoge, elastike, pilates kroge. Utrjujejo globoke mišice telesa ter se učijo o pravilni drži.Dragana Stanisavljević
RAP UstvarjalnicaUčenci rišejo, barvajo in izdelujejo različne izdelke. Učijo se uporabljat naravne materiale.Dragana Stanisavljević
Umetnik in slikaUčenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo.Polona Maher
Umetnik in slikaUčenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo.Polona Maher
Italija, jezik in kulturaUčenci spoznavajo osnove italijanščine in bogato kulturo –  umetnost, moda, dizajn in kulinarika.Polona Maher
Po muzejih in galerijahUčenci bodo obiskali likovne razstave v Mariboru, Celju, Ljubljani in na Ptuju.Polona Maher
Prehranjevanje in gibanjeKosiloPolona Maher
Prehranjevanje in gibanjeKosiloPolona Maher
Prehranjevanje in gibanjeKosiloPolona Maher
OPZ ŠentiljSpoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru.Helena Juršič
RAP – gibanjeRazlične igre z žogo, z loparjiSaško Zemljič
RAP – gibanjeRazlične igre z žogo, z loparjiGrega Adorjan
Kuharski mojstriUčenci bodo pripravljali preproste jedi, spoznali osnove zdrave prehrane in se navajali na varno in samostojno delo v kuhinji.Aleša Drevenšek
Odbojka 1Učenci bodo spoznavali pravila, osnovne tehnike in strategije mini odbojke.Darja Smole
Medgeneracijsko sodelovanjeUčenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah,  se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem  bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik.Mateja Rožanc Valh
Učim se 4Učenci pri pouku (ISP) ponavljajo, utrjujejo učno snov, delamo na primanjkljajih in premagujemo različne učne težave. Ure so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve.Nina Zamolo
Pilove pustolovščine- Vesela šolaVesela šola spodbuja osnovnošolce k radovednosti, raziskovanju  in k celovitemu pridobivanju znanja. Predvidene teme: Labirint čustev, Adrenalinski športi, Varna raba novih tehnologij, Luna, Obnovljivi viri energije, Kaj jejo živali, Letala na pomoč, Planšarstvo, Kako so nastale barve, Koralni greben. Tekmovanje je dvostopenjsko, na šolski (5. 3. 2025) in državni ravni (9. 4. 2025).Nana Gačar
Most do znanja (dop. douk)Dejavnost je namenjena učencem z učnimi težavami oz. učencem, ki  v določenem obdobju potrebujejo  dodatno razlago učitelja pri usvajanju učne snovi.Nana Gačar
Z  izzivi do znanja (dod. pouk)Dejavnost je namenjena učencem, ki si želijo poglobiti oz. razširiti znanje, pridobljeno pri rednih urah pouka, ali se pripravljati na tekmovanja (slovenščina, matematika)Nana Gačar
Družabne in didaktične igre 1-5Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji.Aleksandra Žunič
Izdelaj samUčenci razvijajo ročne spretnosti in sposobnosti, poglobijo znanja o gradivih, o obdelovalnih postopkih in ustreznih obdelovalnih orodjih. Pri praktičnem delu spoznajo nevarnosti orodij in sistematičnost delovnih operacij (organizacija dela), krepijo svojo domišljijo in se seznanijo z delom preko navodil ali načrta.Simon Breg
RAP – gibanjeRazlične igre z žogo, z loparjiSašo Zemljič

5 R

Ime predmetaOpisIzvajalec
Tudi jaz zmoremUtrjevanje, poglabljanje  in razumevanje znanja, razvijanje dobrih  učnih navad, nudenje individualne pomoči pri odpravljanju učnih težav.Biserka Fiedler
Razmigajmo možganeUtrjevanje in poglabljanje znanja na zahtevnejši ravni. Razvijanje dobrih učnih navad. Pripravljanje na tekmovanja pri predmetih, kjer so tekmovanja razpisanaBiserka Fiedler
Nemščina za otroke 2 (2 uri)Poudarek je na razvijanju slušnih spretnosti ter na izgovorjavi besed. Učne aktivnosti vsebujejo veliko gibanja ter pestrost didaktičnih iger. Tako postopoma širimo učenčev jezikovni repertoar  in krepimo njegove strategije učenja jezikov. S tem učenci razvijajo posluh za dodatni jezik. S pomočjo slike, besede usvajajo osnove sporazumevanja in širijo besedišče. Nemščina je vse do 6. razreda neocenjena.Valentina Žunko
Nemški knjižni moljUčenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov.Valentina Žunko
Pilove pustolovščine- Vesela šolaVesela šola spodbuja osnovnošolce k radovednosti, raziskovanju  in k celovitemu pridobivanju znanja. Predvidene teme: Labirint čustev, Adrenalinski športi, Varna raba novih tehnologij, Luna, Obnovljivi viri energije, Kaj jejo živali, Letala na pomoč, Planšarstvo, Kako so nastale barve, Koralni greben. Tekmovanje je dvostopenjsko, na šolski (5. 3. 2025) in državni ravni (9. 4. 2025).Nana Gačar
TUDI JAZ ZMOREM (DOP)Utrjevanje, poglabljanje  in razumevanje znanja, razvijanje dobrih  učnih navad, nudenje individualne pomoči pri odpravljanju učnih težav.Petra Kasalo
RAZMIGAJMO MOŽGANE (DOD)  Utrjevanje in poglabljanje znanja na zahtevnejši ravni. Razvijanje dobrih učnih navad. Pripravljanje na tekmovanja pri predmetih, kjer so tekmovanja razpisanaPetra Kasalo
SVET RAČUNALNIŠTVASpoznavanje in praktično izvajanje dejavnosti s pomočjo računalniških programov, ki jih učenci uporabljajo pri svojem šolskem delu.Petra Kasalo
PROSTOVOLJSTVONa organiziran način spoznavati pomen prostovoljstva, višati kakovost življenja posameznika in družbe, sprejemati drugačnost ob druženju z uporabniki VDC Polž.Petra Kasalo Mateja Rožanc Valh
Pravljična jogaUčenci se bodo preko pravljic in domišljijskega sveta naučili osnovnih jogijskih položajev in preprostih dihalnih tehnik. Krepili in razvijali bodo gibalne spretnosti, predstave, domišljijo, ustvarjalnost in inovativnost. Vadba omogoča učencem izboljšanje motorike in prožnosti telesa, razvijanje sposobnosti koncentracije ter koordinacije gibov.  Barbara Magdič
Prehranjevanje in gibanjeKosilo in gibanjeBarbara Magdič
Med dvema ognjemaUčenci bodo igrali tehnično preprosto igro primerno za mlajše osnovnošolce, ki na tak način spodbujajo osnovne gibalne spretnosti in sposobnosti. Igra spodbuja sodelovanje med člani ekipe, enakopravnost med spoloma ter prav tako spodbuja športne vrednote, kot so tekmovalni “fair play” ter miselnost pomembno je sodelovati, ne zmagati.Eva Matejek  
Prehranjevanje in gibanje  Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Gabrijela Koležnik
Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Tadeja Janiš
Samostojno in sodelovalno učenjeUčenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje.Gabrijela Koležnik
Samostojno in sodelovalno učenjeUčenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje.Tadeja Janiš
Medvrstniško sodelovanjeUčenci obravnavajo posamezna vprašanja iz vsakdanjega in šolskega življenja. Skupaj oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in reševanje problemov (pogovor, okrogla miza, igra vlog …). Izvoljena predstavnika se udeležita zasedanja Otroškega parlamenta.Gabrijela Koležnik
VrtičkarjiUčenci urejajo šolski vrt, vzgajajo in sadijo sadike iz semen, pripravljajo jedi iz sadja in vrtnin, skrbijo za ptice pozimi .Lidija Pfifer
Gledališče A, B, C ….Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, gibanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja.Janja Hrnčič
TutorstvoMedvrstniška pomoč drugemu (sošolcu, vrstniku, mlajšemu). Tutor je učenec, ki je učno uspešnejši in pripravljen svoje znanje deliti, s tutorstvom pa ga tudi utrjuje. Tutorstvo pa ni le učenje, ampak tudi druženje; obema daje občutek zadovoljstva in uspešnosti.Nina Bravar
Umetnik in slikaUčenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo.Polona Maher
Umetnik in slikaUčenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo.Polona Maher
Italija, jezik in kulturaUčenci spoznavajo osnove italijanščine in bogato kulturo –  umetnost, moda, dizajn in kulinarika.Polona Maher
Po muzejih in galerijahUčenci bodo obiskali likovne razstave v Mariboru, Celju, Ljubljani in na Ptuju.Polona Maher
Angleška bralna značkaUčenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Vsi tekmovalci prejmejo priznanje za sodelovanje, dosežejo pa lahko tudi srebrno ali zlato priznanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov.Darja Smole
RAP – gibanjeRazlične igre z žogo, z loparjiSaško Zemljič
RAP – gibanjeRazlične igre z žogo, z loparjiGrega Adorjan
Odbojka 2Učenci bodo spoznavali pravila, osnovne tehnike in strategije mini odbojke.Darja Smole
Kuharski mojstriUčenci bodo pripravljali preproste jedi, spoznali osnove zdrave prehrane in se navajali na varno in samostojno delo v kuhinji.Aleša Drevenšek
OPZ ŠentiljSpoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru.Helena Juršič
Medgeneracijsko sodelovanjeUčenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah,  se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem  bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik.Mateja Rožanc Valh
Učim se 5Učenci pri urah individualne in skupinske učne pomoči ponavljajo in utrjujejo učno snov ter premagujejo učne težave, ki se pojavljajo pri pouku. Ure učne pomoči so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve.Aleksandra Žunič
Družabne in didaktične igreUčenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji.Aleksandra Žunič
Izdelaj samUčenci razvijajo ročne spretnosti in sposobnosti, poglobijo znanja o gradivih, o obdelovalnih postopkih in ustreznih obdelovalnih orodjih. Pri praktičnem delu spoznajo nevarnosti orodij in sistematičnost delovnih operacij (organizacija dela), krepijo svojo domišljijo in se seznanijo z delom preko navodil ali načrta.Simon Breg
Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Polonca Tomažič
RAP – gibanjeRazlične igre z žogo, z loparjiSašo Zemljič
Z glavo na koloPriprava na kolesarski izpit.Kaja Peršak Polič

6 R

Ime predmetaOpisIzvajalec
Nemščina za otroke 3 (2 uri)Poudarek je na razvijanju slušnih spretnosti ter na izgovorjavi besed. Učne aktivnosti vsebujejo veliko gibanja ter pestrost didaktičnih iger. Tako postopoma širimo učenčev jezikovni repertoar  in krepimo njegove strategije učenja jezikov. S tem učenci razvijajo posluh za dodatni jezik. S pomočjo slike, besede usvajajo osnove sporazumevanja in širijo besedišče. Nemščina je vse do 6. razreda neocenjena.Valentina Žunko
Nemški knjižni moljUčenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov.Valentina Žunko
Angleška bralna značkaUčenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Vsi tekmovalci prejmejo priznanje za sodelovanje, dosežejo pa lahko tudi srebrno ali zlato priznanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov.Jana Vrbnjak
Medvrstniški dialogUčenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda).Valentina Žunko
Medvrstniški dialogUčenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda).Darja Smole
Širim znanje in tekmujem – angleščinaUčenci bodo nadgrajevali besedišče in jezikovne strukture, poglabljali že pridobljeno znanje angleščine in se pripravljali na tekmovanja ter morebitno sodelovanje v mednarodnih projektih.Jana Vrbnjak
SOS angleščinaUčenci bodo odpravljali vrzeli v znanju angleščine ter utrjevali svoje znanje.  Jana Vrbnjak
Prešerno čez ovire 1 – slovenščinaUčenci bodo odpravljali vrzeli v znanju slovenščine, utrjevali svoje znanje, urili bralno tehniko, se učili učiti slovenščino (bivši DOP).Tadeja Janiš
Zmorem več 1- slovenščinaUčenci bodo poglabljali in nadgrajevali že pridobljeno znanje pri pouku slovenščine, se pripravljali na Cankarjevo tekmovanje, po želji sodelovali na literarnih natečajih, skupaj brali izbrana literarna dela, jih analizirali, aktualizirali … (bivši DOD).Tadeja Janiš
Prehranjevanje in gibanjeKosiloValentina Žunko
Joga in meditacijaUčenci bodo krepili zavedanje svojega telesa in dihanja, sprejemanje samega sebe, razvijanje samopodobe/samozavesti, razvijanje empatije ter spoštovanja do drugih. Povečanje prožnosti, krepitev, raztezanje in sprostitev mišic, izboljšanje motorike in koncentracije, poglobitev dihanja, povečanje sposobnosti za sprostitev/umiritev, odpravljanje stresa, izboljšanje spomina.Barbara Magdič
PROSTOVOLJSTVONa organiziran način spoznavati pomen prostovoljstva, višati kakovost življenja posameznika in družbe, sprejemati drugačnost ob druženju z uporabniki VDC Polž.Petra Kasalo, Mateja Rožanc Valh
Prehranjevanje in gibanjeKosilo in gibanjeBarbara Magdič
Logika – priprave na tekmovanjeEnkrat na teden bomo skupaj reševali naloge s preteklih tekmovanj, si ogledali možne načine in metode reševanja, učili se bomo utemeljevati svoje rešitve. Predvidoma bodo priprave potekale do tekmovanja, če bo interes, lahko tudi dlje. (šolsko tekmovanje je konec septembra; regijsko 4. 10., državno 9. 11.)Borislav Gačanović
Prehranjevanje in gibanje  Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Gabrijela Koležnik
Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Tadeja Janiš
Medvrstniško sodelovanjeUčenci obravnavajo posamezna vprašanja iz vsakdanjega in šolskega življenja. Skupaj oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in reševanje problemov (pogovor, okrogla miza, igra vlog …). Izvoljena predstavnika se udeležita zasedanja Otroškega parlamenta.Gabrijela Koležnik
VrtičkarjiUčenci urejajo šolski vrt, vzgajajo in sadijo sadike iz semen, pripravljajo jedi iz sadja in vrtnin, skrbijo za ptice pozimi .Lidija Pfifer
Radovedni naravoslovec (naravoslovni krožek)– Učenci razširjajo in nadgrajujejo znanje s področja naravoslovja  in se pripravljajo za tekmovanje iz znanja biologije in kemije. – Urejajo šolski akvarij in terarij ter pridobivajo znanje in veščine za oskrbo živali. – Mentorstvo zainteresiranim učencem, ki želijo samostojno raziskovati in izdelati raziskovalno nalogo.Lidija Pfifer
Gledališče A, B, C …Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja.Janja Hrnčič
Klepetalne in literarne ustvarjalniceNavezuje se na novinarstvo. Učenci se navajajo vrednotiti medije in razvijajo sposobnost poslušanja, govorjenja, branja, pisanja, nastopanja. Pišejo o aktualnih dogodkih v šoli in kraju, sodelujejo pri izdaji glasila (Klopotec). Namen radia (Klepetavi klopotec) je učenje o zakonitostih radijske in medijske kulture. Radijsko delo vključuje učenje osnov  radijskega intervjuja, izdelavo radijskih oddaj, snemanje predvajanje oddaj. Izdelava tematskih oddaj za šolski radio. Priprava oddaj za radio Slovenske gorice, radio Maribor (Zvezdavčki), dvojezični radio Agora.Janja Hrnčič
Tek med vrsticamiSkupaj bomo stopili v svet branja. Urili bomo bralne veščine, delili izkušnje o prebranih knjigah. Posvetili se bomo popotovanju po zanimivih literarnih svetovih, uživali v literarnem ustvarjanju. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanja iz različnih področij. Pripravljali se bomo na tekmovanje  za Cankarjevo priznanje.  Z reševanjem različnih nalog bodopoglobili svoje znanje. Na ta način bodo razvijali svoje interese in talente. Osvojili bodo bralno značko in še marsikaj.  Janja Hrnčič
Po muzejih in galerijahUčenci bodo obiskali likovne razstave v Mariboru, Celju, Ljubljani in na Ptuju.Polona Maher
Prehranjevanje in gibanjeKosiloPolona Maher
Prehranjevanje in gibanjeKosiloPolona Maher
Prehranjevanje in gibanjeKosiloPolona Maher
Čez matematične ovireUčenci bodo odpravljali vrzeli v znanju ter utrjevali in poglabljali svoje znanje matematike. Z dodatno razlago ter prilagojenim načinom dela bodo pridobivali in nadgrajevali temeljna znanja.Andrejka Bradač
Matematični krosUčenci bodo nadgrajevali in dopolnjevali pridobljena znanja iz matematike. Seznanili se bodo z različnimi metodami reševanja matematičnih problemov, razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja in se pripravljali na tekmovanja.Andrejka Bradač
Prehranjevanje in gibanjePriprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Helena Juršič
MPZ ŠentiljSpoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru.Helena Juršič
Prehranjevanje in gibanjePriprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Janja Hrnčič
RAP- GibanjeRazlične športne aktivnosti; sprehodi, igre z žogo in loparjiSaško Zemljič, Grega Adorjan
Učim se 6Učenci pri urah individualne in skupinske učne pomoči ponavljajo in utrjujejo učno snov ter premagujejo učne težave, ki se pojavljajo pri pouku. Ure učne pomoči so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve.Aleksandra Žunič
Bralni kotičekUčenci v knjižnici izberejo knjigo, ki jo v določenem času samostojno preberejo doma, nato v bralnem kotičku razpravljajo o prebrani knjigi in razvijajo svoj odnos do knjig in branja ter širijo svoj besedni zaklad.Aleksandra Žunič
Družabne in didaktične igre 6-9Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji.Aleksandra Žunič
Medgeneracijsko sodelovanjeUčenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah,  se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem  bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik.Mateja Rožanc Valh
TutorstvoMedvrstniška pomoč drugemu (sošolcu, vrstniku, mlajšemu). Tutor je učenec, ki je učno uspešnejši in pripravljen svoje znanje deliti, s tutorstvom pa ga tudi utrjuje. Tutorstvo pa ni le učenje, ampak tudi druženje; obema daje občutek zadovoljstva in uspešnosti.Nina Bravar
Pilove pustolovščine- Vesela šolaVesela šola spodbuja osnovnošolce k radovednosti, raziskovanju  in k celovitemu pridobivanju znanja. Predvidene teme: Labirint čustev, Adrenalinski športi, Varna raba novih tehnologij, Luna, Obnovljivi viri energije, Kaj jejo živali, Letala na pomoč, Planšarstvo, Kako so nastale barve, Koralni greben. Tekmovanje je dvostopenjsko, na šolski (5. 3. 2025) in državni ravni (9. 4. 2025).Nana Gačar
Izdelaj samUčenci razvijajo ročne spretnosti in sposobnosti, poglobijo znanja o gradivih, o obdelovalnih postopkih in ustreznih obdelovalnih orodjih. Pri praktičnem delu spoznajo nevarnosti orodij in sistematičnost delovnih operacij (organizacija dela), krepijo svojo domišljijo in se seznanijo z delom preko navodil ali načrta.Simon Breg

7 R

Ime predmetaOpisIzvajalec
Nemški knjižni moljUčenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov.Valentina Žunko
Širim znanje in tekmujem – nemščinaPouk namenjen učencem, ki želijo svoje znanje nemškega jezika nadgraditi. Poučevanje je usmerjeno v reševanje nalog po spletu, ogledu filmov in branju v tujem jeziku. Je predpriprava na možna tekmovanja ter morebitna sodelovanja v mednarodnih projektih.Valentina Žunko
Medvrstniški dialogUčenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda).Valentina Žunko
SOS angleščinaUčenci bodo odpravljali vrzeli v znanju angleščine ter utrjevali svoje znanje.  Jana Vrbnjak
Prehranjevanje in gibanjeKosiloValentina Žunko
Joga in meditacijaUčenci bodo krepili zavedanje svojega telesa in dihanja, sprejemanje samega sebe, razvijanje samopodobe/samozavesti, razvijanje empatije ter spoštovanja do drugih. Povečanje prožnosti, krepitev, raztezanje in sprostitev mišic, izboljšanje motorike in koncentracije, poglobitev dihanja, povečanje sposobnosti za sprostitev/umiritev, odpravljanje stresa, izboljšanje spomina.Barbara Magdič
Geografija za radovedneUčenci bodo poglobili znanje na izbranem področju z uporabo različnih virov. Spodbujeni bodo nadarjeni učenci, ki imajo interese na področju geografije. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanje iz geografije.  Učenci bodo spoznali sestavo in delovanje planeta Zemlja, skozi različne kvize, animacije, poskuse.Barbara Magdič
PROSTOVOLJSTVONa organiziran način spoznavati pomen prostovoljstva, višati kakovost življenja posameznika in družbe, sprejemati drugačnost ob druženju z uporabniki VDC Polž.Petra Kasalo Mateja Rožanc Valh
Logika – priprave na tekmovanjeEnkrat na teden bomo skupaj reševali naloge s preteklih tekmovanj, si ogledali možne načine in metode reševanja, učili se bomo utemeljevati svoje rešitve. Predvidoma bodo priprave potekale do tekmovanja, če bo interes, lahko tudi dlje. (šolsko tekmovanje je konec septembra; regijsko 4. 10., državno 9. 11.)Borislav Gačanović
Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Gabrijela Koležnik
Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Tadeja Janiš
Medvrstniško sodelovanjeUčenci obravnavajo posamezna vprašanja iz vsakdanjega in šolskega življenja. Skupaj oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in reševanje problemov (pogovor, okrogla miza, igra vlog …). Izvoljena predstavnika se udeležita zasedanja Otroškega parlamenta.Gabrijela Koležnik
Prva pomočUčenci  bodo pridobivali osnovno teoretično in praktično znanje iz prve pomoči.Lidija Pfifer
Radovedni naravoslovec (naravoslovni krožek)– Učenci razširjajo in nadgrajujejo znanje s področja naravoslovja  in se pripravljajo za tekmovanje iz znanja biologije in kemije. – Urejajo šolski akvarij in terarij ter pridobivajo znanje in veščine za oskrbo živali. – Mentorstvo zainteresiranim učencem, ki želijo samostojno raziskovati in izdelati raziskovalno nalogo.Lidija Pfifer
Klpetalne in literarne ustvarjalniceNavezuje se na novinarstvo. Učenci se navajajo vrednotiti medije in razvijajo sposobnost poslušanja, govorjenja, branja, pisanja, nastopanja. Pišejo o aktualnih dogodkih v šoli in kraju, sodelujejo pri izdaji glasila (Klopotec). Namen radia (Klepetavi klopotec) je učenje o zakonitostih radijske in medijske kulture. Radijsko delo vključuje učenje osnov  radijskega intervjuja, izdelavo radijskih oddaj, snemanje in predvajanje oddaj. Izdelava tematskih oddaj za šolski radio. Priprava oddaj za radio Slovenske gorice, radio Maribor (Zvezdavčki), dvojezični radio Agora.Janja Hrnčič
Maistrovi gledališčnikiUčenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave od izbire teksta do končne odrske uprizoritve. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja.Janja Hrnčič
Prešerno čez ovire 1 – slovenščinaUčenci bodo odpravljali vrzeli v znanju slovenščine, utrjevali svoje znanje, urili bralno tehniko, se učili učiti slovenščino (bivši DOP).Tadeja Janiš
Zmorem več 1- slovenščina  Učenci bodo poglabljali in nadgrajevali že pridobljeno znanje pri pouku slovenščine, se pripravljali na Cankarjevo tekmovanje, po želji sodelovali na literarnih natečajih, skupaj brali izbrana literarna dela, jih analizirali, aktualizirali … (bivši DOD).Tadeja Janiš
Tek med vrsticamiSkupaj bomo stopili v svet branja. Urili bomo bralne veščine, delili izkušnje o prebranih knjigah. Posvetili se bomo popotovanju po zanimivih literarnih svetovih, uživali v literarnem ustvarjanju. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanja iz različnih področij. Pripravljali se bomo na tekmovanje  za Cankarjevo priznanje.  Z reševanjem različnih nalog bodopoglobili svoje znanje. Na ta način bodo razvijali svoje interese in talente. Osvojili bodo bralno značko in še marsikaj.Janja Hrnčič
Čez matematične ovireUčenci bodo odpravljali vrzeli v znanju ter utrjevali in poglabljali svoje znanje matematike. Z dodatno razlago ter prilagojenim načinom dela bodo pridobivali in nadgrajevali temeljna znanja.Andrejka Bradač
Matematični krosUčenci bodo nadgrajevali in dopolnjevali pridobljena znanja iz matematike. Seznanili se bodo z različnimi metodami reševanja matematičnih problemov, razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja in se pripravljali na tekmovanja.Andrejka Bradač
Prehranjevanje in gibanjePriprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Helena Juršič
MPZ ŠentiljSpoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru.Helena Juršič
Angleška bralna značkaUčenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Vsi tekmovalci prejmejo priznanje za sodelovanje, dosežejo pa lahko tudi srebrno ali zlato priznanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov.Darja Smole
Prehranjevanje in gibanjePriprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Janja Hrnčič
Širim znanje in tekmujem – angleščinaUčenci bodo nadgrajevali besedišče in jezikovne strukture ter poglabljali že pridobljeno znanje. Pripravljali se bodo na tekmovanje in pri urah pripravili scenarij ter posneli 3-minutni video na temo tekmovanja. Izvajali bodo aktivnosti za mednarodni projekt Erasmus+ z naslovom Climate Crusaders.Darja Smole
RAP- GibanjeRazlične športne aktivnosti; sprehodi, igre z žogo in loparjiSaško Zemljič, Grega Adorjan
Medvrstniški dialogUčenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda).Darja Smole
Medvrstniški dialogUčenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda).Valentina Žunko
RAP- odbojka, košarkaPoudarek na vsebinah z žogo; po potrebi tudi igra z loparji ali individualna vadba za odpravo razlićnih pomanjkljivostiSaško Zemljič, Grega Adorjan
TutorstvoMedvrstniška pomoč drugemu (sošolcu, vrstniku, mlajšemu). Tutor je učenec, ki je učno uspešnejši in pripravljen svoje znanje deliti, s tutorstvom pa ga tudi utrjuje. Tutorstvo pa ni le učenje, ampak tudi druženje; obema daje občutek zadovoljstva in uspešnosti.Nina Bravar
Francoski jezik – osnoveOsnovne fraze, besedišče, slovnica.Borislav Gačanović
Medgeneracijsko sodelovanjeUčenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah,  se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem  bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik.Mateja Rožanc Valh
Učim se 7Učenci pri urah individualne in skupinske učne pomoči ponavljajo in utrjujejo učno snov ter premagujejo učne težave, ki se pojavljajo pri pouku. Ure učne pomoči so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve.Aleksandra Žunič
Družabne in didaktične igre 6-9Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji.Aleksandra Žunič
Izdelaj samUčenci razvijajo ročne spretnosti in sposobnosti, poglobijo znanja o gradivih, o obdelovalnih postopkih in ustreznih obdelovalnih orodjih. Pri praktičnem delu spoznajo nevarnosti orodij in sistematičnost delovnih operacij (organizacija dela), krepijo svojo domišljijo in se seznanijo z delom preko navodil ali načrta.Simon Breg

8 R

Ime predmetaOpisIzvajalec
Nemški knjižni moljUčenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov.Valentina Žunko
Širim znanje in tekmujem – nemščinaPouk namenjen učencem, ki želijo svoje znanje nemškega jezika nadgraditi. Poučevanje je usmerjeno v reševanje nalog po spletu, ogledu filmov in branju v tujem jeziku. Je predpriprava na možna tekmovanja ter morebitna sodelovanja v mednarodnih projektih.Valentina Žunko
Angleška bralna značkaUčenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Vsi tekmovalci prejmejo priznanje za sodelovanje, dosežejo pa lahko tudi srebrno ali zlato priznanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov.Jana Vrbnjak Darja Smole
Medvrstniški dialogUčenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda).Valentina Žunko
Širim znanje in tekmujem – angleščinaUčenci bodo nadgrajevali besedišče in jezikovne strukture, poglabljali že pridobljeno znanje angleščine in se pripravljali na tekmovanja ter morebitno sodelovanje v mednarodnih projektih.Jana Vrbnjak
SOS angleščinaUčenci bodo odpravljali vrzeli v znanju angleščine ter utrjevali svoje znanje.Jana Vrbnjak
Prehranjevanje in gibanjeKosiloValentina Žunko
Joga in meditacijaUčenci bodo krepili zavedanje svojega telesa in dihanja, sprejemanje samega sebe, razvijanje samopodobe/samozavesti, razvijanje empatije ter spoštovanja do drugih. Povečanje prožnosti, krepitev, raztezanje in sprostitev mišic, izboljšanje motorike in koncentracije, poglobitev dihanja, povečanje sposobnosti za sprostitev/umiritev, odpravljanje stresa, izboljšanje spomina.Barbara Magdič
SOS za najstnikeUčenci skozi pogovor in debato z vrstnikom ali skupino vrstnikov razvijajo sodelovalne in komunikacijske veščine, kritično mišljenje, prepoznavajo lastna močna in šibka področja, raziskujejo lastne interese ter življenjske cilje in vrednote, krepijo pozitivno samopodobo, samozavedanje in samospoštovanje. Seznanijo se z negativnimi dejavniki, ki slabo vplivajo na naše duševno zdravje in nevarnostmi odraščanja ter spoznajo različne tehnike reševanja problemov ter sproščanja.Barbara Magdič
PROSTOVOLJSTVONa organiziran način spoznavati pomen prostovoljstva, višati kakovost življenja posameznika in družbe, sprejemati drugačnost ob druženju z uporabniki VDC Polž.Petra Kasalo Mateja Rožanc Valh
Geografija za radovedneUčenci bodo poglobili znanje na izbranem področju z uporabo različnih virov. Spodbujeni bodo nadarjeni učenci, ki imajo interese na področju geografije. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanje iz geografije.  Učenci bodo spoznali sestavo in delovanje planeta Zemlja, skozi različne kvize, animacije, poskuse.Barbara Magdič
Zgodovina za radovedneUčenci bodo poglobili znanje na zgodovinskem področju z uporabo literature, ki je predpisana za zgodovinsko tekmovanje. Spodbujeni bodo nadarjeni učenci, ki imajo interese na področju zgodovine na temo Vsakdanje življenje v visokem in poznem srednjem veku na Slovenskem.Polonca Tomažič
Logika – priprave na tekmovanjeEnkrat na teden bomo skupaj reševali naloge s preteklih tekmovanj, si ogledali možne načine in metode reševanja, učili se bomo utemeljevati svoje rešitve. Predvidoma bodo priprave potekale do tekmovanja, če bo interes, lahko tudi dlje. (šolsko tekmovanje je konec septembra; regijsko 4. 10., državno 9. 11.)Borislav Gačanović
Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Gabrijela Koležnik
Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Tadeja Janiš
Medvrstniško sodelovanjeUčenci obravnavajo posamezna vprašanja iz vsakdanjega in šolskega življenja. Skupaj oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in reševanje problemov (pogovor, okrogla miza, igra vlog …). Izvoljena predstavnika se udeležita zasedanja Otroškega parlamenta.Gabrijela Koležnik
Prva pomočUčenci  bodo pridobivali osnovno teoretično in praktično znanje iz prve pomoči.Lidija Pfifer
Radovedni naravoslovec (naravoslovni krožek)– Učenci razširjajo in nadgrajujejo znanje s področja naravoslovja  in se pripravljajo za tekmovanje iz znanja biologije in kemije. – Urejajo šolski akvarij in terarij ter pridobivajo znanje in veščine za oskrbo živali. – Mentorstvo zainteresiranim učencem, ki želijo samostojno raziskovati in izdelati raziskovalno nalogo. Lidija Pfifer
Maistrovi gledališčnikiUčenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave od izbire teksta do končne odrske uprizoritve. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja.Janja Hrnčič
Klepetalne in literarne ustvarjalniceNavezuje se na novinarstvo. Učenci se navajajo vrednotiti medije in razvijajo sposobnost poslušanja, govorjenja, branja, pisanja, nastopanja. Pišejo o aktualnih dogodkih v šoli in kraju, sodelujejo pri izdaji glasila (Klopotec). Namen radia (Klepetavi klopotec) je učenje o zakonitostih radijske in medijske kulture. Radijsko delo vključuje učenje osnov  radijskega intervjuja, izdelavo radijskih oddaj, snemanje in predvajanje oddaj. Izdelava tematskih oddaj za šolski radio. Priprava oddaj za radio Slovenske gorice, radio Maribor (Zvezdavčki), dvojezični radio Agora.Janja Hrnčič
Prešerno čez ovire 2 – slovenščinaUčenci bodo odpravljali vrzeli v znanju slovenščine, utrjevali svoje znanje, urili bralno tehniko, se učili učiti slovenščino (bivši DOP).Tadeja Janiš
Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Dragana Stanisavljević
Zmorem več 2 – slovenščinaUčenci bodo poglabljali in nadgrajevali že pridobljeno znanje pri pouku slovenščine, se pripravljali na Cankarjevo tekmovanje, po želji sodelovali na literarnih natečajih, skupaj brali izbrana literarna dela, jih analizirali, aktualizirali … (bivši DOD).Tadeja Janiš
Tek med vrsticamiSkupaj bomo stopili v svet branja. Urili bomo bralne veščine, delili izkušnje o prebranih knjigah. Posvetili se bomo popotovanju po zanimivih literarnih svetovih, uživali v literarnem ustvarjanju. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanja iz različnih področij. Pripravljali se bomo na tekmovanje  za Cankarjevo priznanje.  Z reševanjem različnih nalog bodopoglobili svoje znanje. Na ta način bodo razvijali svoje interese in talente. Osvojili bodo bralno značko in še marsikaj.Janja Hrnčič
Čez matematične ovireUčenci bodo odpravljali vrzeli v znanju ter utrjevali in poglabljali svoje znanje matematike. Z dodatno razlago ter prilagojenim načinom dela bodo pridobivali in nadgrajevali temeljna znanja. Uroš Gašpar
Matematični krosUčenci bodo nadgrajevali in dopolnjevali pridobljena znanja iz matematike. Seznanili se bodo z različnimi metodami reševanja matematičnih problemov, razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja in se pripravljali na tekmovanja.Uroš Gašpar
Prehranjevanje in gibanjePriprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Helena Juršič
MPZ ŠentiljSpoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru.Helena Juršič
Prehranjevanje in gibanjePriprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Janja Hrnčič
RAP- GibanjeRazlične športne aktivnosti; sprehodi, igre z žogo in loparjiSaško Zemljič, Grega Adorjan
RAP- Smučanje/kolesarjenjeRap se bo izvedel strnjeno, ali v obliki večdnevnega smučanja ali več popoldnevov posamično; kolesarjenje se izvaja, če ne bo mogoče izpeljati smučanja;Saško Zemljič, Grega Adorjan
Medvrstniški dialogUčenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda).Darja Smole
RAP- odbojka, košarkaPoudarek na vsebinah z žogo; po potrebi tudi igra z loparji ali individualna vadba za odpravo razlićnih pomanjkljivostiSaško Zemljič, Grega Adorjan
TutorstvoMedvrstniška pomoč drugemu (sošolcu, vrstniku, mlajšemu). Tutor je učenec, ki je učno uspešnejši in pripravljen svoje znanje deliti, s tutorstvom pa ga tudi utrjuje. Tutorstvo pa ni le učenje, ampak tudi druženje; obema daje občutek zadovoljstva in uspešnosti.Nina Bravar
Francoski jezik – osnoveOsnovne fraze, besedišče, slovnica.Borislav Gačanović
Medgeneracijsko sodelovanjeUčenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah,  se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem  bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik.Mateja Rožanc Valh
Učim se 8Učenci pri urah individualne in skupinske učne pomoči ponavljajo in utrjujejo učno snov ter premagujejo učne težave, ki se pojavljajo pri pouku. Ure učne pomoči so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve.Aleksandra Žunič
Bralni kotičekUčenci v knjižnici izberejo knjigo, ki jo v določenem času samostojno preberejo doma, nato v bralnem kotičku razpravljajo o prebrani knjigi in razvijajo svoj odnos do knjig in branja ter širijo svoj besedni zaklad.Aleksandra Žunič
Družabne in didaktične igre 6-9Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji.Aleksandra Žunič
Izdelaj samUčenci razvijajo ročne spretnosti in sposobnosti, poglobijo znanja o gradivih, o obdelovalnih postopkih in ustreznih obdelovalnih orodjih. Pri praktičnem delu spoznajo nevarnosti orodij in sistematičnost delovnih operacij (organizacija dela), krepijo svojo domišljijo in se seznanijo z delom preko navodil ali načrta.Simon Breg

9 R

Ime predmetaOpisIzvajalec
Nemški knjižni moljUčenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov.Valentina Žunko
Širim znanje in tekmujem – nemščinaPouk namenjen učencem, ki želijo svoje znanje nemškega jezika nadgraditi. Poučevanje je usmerjeno v reševanje nalog po spletu, ogledu filmov in branju v tujem jeziku. Je predpriprava na možna tekmovanja ter morebitna sodelovanja v mednarodnih projektih.Valentina Žunko
Angleška bralna značkaUčenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Vsi tekmovalci prejmejo priznanje za sodelovanje, dosežejo pa lahko tudi srebrno ali zlato priznanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov.  Jana Vrbnjak Darja Smole
Medvrstniški dialogUčenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda).Valentina Žunko
SOS angleščinaUčenci bodo odpravljali vrzeli v znanju angleščine ter utrjevali svoje znanje.  Jana Vrbnjak
Prehranjevanje in gibanjeKosiloValentina Žunko
Joga in meditacijaUčenci bodo krepili zavedanje svojega telesa in dihanja, sprejemanje samega sebe, razvijanje samopodobe/samozavesti, razvijanje empatije ter spoštovanja do drugih. Povečanje prožnosti, krepitev, raztezanje in sprostitev mišic, izboljšanje motorike in koncentracije, poglobitev dihanja, povečanje sposobnosti za sprostitev/umiritev, odpravljanje stresa, izboljšanje spomina.  Barbara Magdič
SOS za najstnikeUčenci skozi pogovor in debato z vrstnikom ali skupino vrstnikov razvijajo sodelovalne in komunikacijske veščine, kritično mišljenje, prepoznavajo lastna močna in šibka področja, raziskujejo lastne interese ter življenjske cilje in vrednote, krepijo pozitivno samopodobo, samozavedanje in samospoštovanje. Seznanijo se z negativnimi dejavniki, ki slabo vplivajo na naše duševno zdravje in nevarnostmi odraščanja ter spoznajo različne tehnike reševanja problemov ter sproščanja.  Barbara Magdič
PROSTOVOLJSTVONa organiziran način spoznavati pomen prostovoljstva, višati kakovost življenja posameznika in družbe, sprejemati drugačnost ob druženju z uporabniki VDC Polž.Petra Kasalo Mateja Rožanc Valh
Geografija za radovedneUčenci bodo poglobili znanje na izbranem področju z uporabo različnih virov. Spodbujeni bodo nadarjeni učenci, ki imajo interese na področju geografije. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanje iz geografije.  Učenci bodo spoznali sestavo in delovanje planeta Zemlja, skozi različne kvize, animacije, poskuse.  Barbara Magdič
Logika – priprave na tekmovanjeEnkrat na teden bomo skupaj reševali naloge s preteklih tekmovanj, si ogledali možne načine in metode reševanja, učili se bomo utemeljevati svoje rešitve. Predvidoma bodo priprave potekale do tekmovanja, če bo interes, lahko tudi dlje. (šolsko tekmovanje je konec septembra; regijsko 4. 10., državno 9. 11.)Borislav Gačanović
Zgodovina za radovedneUčenci bodo poglobili znanje na zgodovinskem področju z uporabo literature, ki je predpisana za zgodovinsko tekmovanje. Spodbujeni bodo nadarjeni učenci, ki imajo interese na področju zgodovine na temo Vsakdanje življenje v visokem in poznem srednjem veku na Slovenskem.  Polonca Tomažič
Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.  Gabrijela Koležnik
Prehranjevanje in gibanjePrehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Tadeja Janiš
Medvrstniško sodelovanje  Učenci obravnavajo posamezna vprašanja iz vsakdanjega in šolskega življenja. Skupaj oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in reševanje problemov (pogovor, okrogla miza, igra vlog …). Izvoljena predstavnika se udeležita zasedanja Otroškega parlamenta.Gabrijela Koležnik
Prva pomočUčenci  bodo pridobivali osnovno teoretično in praktično znanje iz prve pomoči.Lidija Pfifer
Radovedni naravoslovec (naravoslovni krožek)– Učenci razširjajo in nadgrajujejo znanje s področja naravoslovja  in se pripravljajo za tekmovanje iz znanja biologije in kemije. – Urejajo šolski akvarij in terarij ter pridobivajo znanje in veščine za oskrbo živali. – Mentorstvo zainteresiranim učencem, ki želijo samostojno raziskovati in izdelati raziskovalno nalogo.Lidija Pfifer
Maistrovi gledališčnikiUčenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave od izbire teksta do končne odrske uprizoritve. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja.Janja Hrnčič
Klepetalne in literarne ustvarjalniceNavezuje se na novinarstvo. Učenci se navajajo vrednotiti medije in razvijajo sposobnost poslušanja, govorjenja, branja, pisanja, nastopanja. Pišejo o aktualnih dogodkih v šoli in kraju, sodelujejo pri izdaji glasila (Klopotec). Namen radia (Klepetavi klopotec) je učenje o zakonitostih radijske in medijske kulture. Radijsko delo vključuje učenje osnov  radijskega intervjuja, izdelavo radijskih oddaj, snemanje in predvajanje oddaj. Izdelava tematskih oddaj za šolski radio. Priprava oddaj za radio Slovenske gorice, radio Maribor (Zvezdavčki), dvojezični radio Agora.Janja Hrnčič
Prešerno čez ovire 2 – slovenščinaUčenci bodo odpravljali vrzeli v znanju slovenščine, utrjevali svoje znanje, urili bralno tehniko, se učili učiti slovenščino (bivši DOP).Tadeja Janiš
Zmorem več 2 – slovenščinaUčenci bodo poglabljali in nadgrajevali že pridobljeno znanje pri pouku slovenščine, se pripravljali na Cankarjevo tekmovanje, po želji sodelovali na literarnih natečajih, skupaj brali izbrana literarna dela, jih analizirali, aktualizirali … (bivši DOD).Tadeja Janiš
Tek med vrsticamiSkupaj bomo stopili v svet branja. Urili bomo bralne veščine, delili izkušnje o prebranih knjigah. Posvetili se bomo popotovanju po zanimivih literarnih svetovih, uživali v literarnem ustvarjanju. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanja iz različnih področij. Pripravljali se bomo na tekmovanje  za Cankarjevo priznanje.  Z reševanjem različnih nalog bodopoglobili svoje znanje. Na ta način bodo razvijali svoje interese in talente. Osvojili bodo bralno značko in še marsikaj.Janja Hrnčič
RetorikaSpoznavajo, kaj je retorika, zakaj se je koristno učiti retorike. Spoznavajo etiko dialoga, naučijo se argumentirat in spoznajo razliko med dobrimi in slabimi argumenti. Naučijo se retorične tehnike, kako oblikujejo prepričljive govore. Urijo se v javnem nastopanju in izražanju svojih stališč. Naučijo se učinkovitega prepričevanja in argumentiranja.Janja Hrnčič
Čez matematične ovire  Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju ter utrjevali in poglabljali svoje znanje matematike. Z dodatno razlago ter prilagojenim načinom dela bodo pridobivali in nadgrajevali temeljna znanja.Andrejka Bradač
Matematični krosUčenci bodo nadgrajevali in dopolnjevali pridobljena znanja iz matematike. Seznanili se bodo z različnimi metodami reševanja matematičnih problemov, razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja in se pripravljali na tekmovanja.Uroš Gašpar
Prehranjevanje in gibanjePriprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Helena Juršič
MPZ ŠentiljSpoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru.Helena Juršič
Prehranjevanje in gibanjePriprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre.Janja Hrnčič
RAP- GibanjeRazlične športne aktivnosti; sprehodi, igre z žogo in loparjiSaško Zemljič, Grega Adorjan
RAP- Smučanje/kolesarjenjeRap se bo izvedel strnjeno, ali v obliki večdnevnega smučanja ali več popoldnevov posamično; kolesarjenje se izvaja, če ne bo mogoče izpeljati smučanja;Saško Zemljič, Grega Adorjan
RAP- odbojka, košarkaPoudarek na vsebinah z žogo; po potrebi tudi igra z loparji ali individualna vadba za odpravo razlićnih pomanjkljivostiSaško Zemljič, Grega Adorjan
Medvrstniški dialogUčenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda).Darja Smole
Širim znanje in tekmujem – angleščinaUčenci bodo nadgrajevali besedišče in jezikovne strukture ter poglabljali že pridobljeno znanje. Pripravljali se bodo na tekmovanje na dveh ravneh – šolsko v novembru in državno v marcu. Izvajali bodo aktivnosti za mednarodni projekt Erasmus+ z naslovom Climate Crusaders.Darja Smole
TutorstvoMedvrstniška pomoč drugemu (sošolcu, vrstniku, mlajšemu). Tutor je učenec, ki je učno uspešnejši in pripravljen svoje znanje deliti, s tutorstvom pa ga tudi utrjuje. Tutorstvo pa ni le učenje, ampak tudi druženje; obema daje občutek zadovoljstva in uspešnosti.Nina Bravar
Francoski jezik – osnoveOsnovne fraze, besedišče, slovnica.Borislav Gačanović
Mladi člani RKPoučevanje mladih o humanitarni organizaciji Rdečega križa in sodelovanje s krajevno organizacijo RK (Drobtinica, sprejem mladih članov RK …)Iris Pinter
Medgeneracijsko sodelovanjeUčenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah,  se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem  bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik.Mateja Rožanc Valh
Družabne in didaktične igreUčenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji.Aleksandra Žunič
Izdelaj samUčenci razvijajo ročne spretnosti in sposobnosti, poglobijo znanja o gradivih, o obdelovalnih postopkih in ustreznih obdelovalnih orodjih. Pri praktičnem delu spoznajo nevarnosti orodij in sistematičnost delovnih operacij (organizacija dela), krepijo svojo domišljijo in se seznanijo z delom preko navodil ali načrta.Simon Breg