1 R
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Igre in pouk | Učenci izdelujejo različne igre z pomočjo katerih se učijo. Kultura sobivanja | Dragana Stanisavljević |
Igre z žogo | Različne športne panoge, ki vključujejo žogo | Dragana Stanisavljević |
Čebelnjak znanja z Lili in Binetom | Učenci bodo skupaj z Lili in Binetom nadgrajevali znanje. Urili se bodo v spominu, reševanju nalog, logiki, razvrščanju,… Svoje znanje bodo dodatno poglabljali in se hkrati pripravljali na tekmovanje. | Katja Perkovič |
Pst, tukaj beremo! | Učenci bodo v naši mali knjižnici prisluhnili različnim pravljicam. Vživeli se bodo v vlogo pravljičnih junakov. Krepili pozornost, kreativnost, domišljijo ter ustvarjalnost. | Katja Perkovič |
Širim znanje in tečem čez ovire | Dopolnilni in dodatni pouk | Katja Perkovič |
Gledališče A, B, C … | Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, gibanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celostnem procesu nastanka gledališke predstave. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja. | Janja Hrnčič |
Vrednote skozi pravljice | Učenci bodo prisluhnili različnim pravljicam, se vživeli v vsebino in se pogovarjali o različnih vrlinah (vedrina, miroljubnost, ljubezen, prizadevnost, iznajdljivost, velikodušnost, …). Skupaj bomo ustvarjali, se igrali, izdelali lutke, risali in prepevali. | Nina Zamolo |
Širim znanje in tečem čez ovire | Učenci bodo poglobili svoje znanje in razumevanje pri določenih temah. Skupaj bodo dopolnili razlago snovi in ob pomoči učitelja lažje usvojili temeljne cilje določenega predmeta. Bivši dopolnilni in dodatni pouk. | Anja Šauperl |
Cici pustolovščine | Vsak mesec se bomo pogovarjali in ustvarjali na različne poljudne teme, podkrepljene z ilustracijami in fotografijami v Cicibanu (ni potrebno biti naročnik Cicibana). Otroci bodo dobili odgovore na različna vprašanja o kulturi, športu, družbi, naravi, tehniki in še in še. Lotili se bomo različnih nalog in dejavnosti. | Anja Šauperl |
Matematični čebelnjak | Učenci bodo skupaj z Lili in Binetom nadgrajevali znanje matematike. Urili se bodo v reševanju različnih matematičnih nalog. Svoje znanje bodo dodatno poglabljali in se hkrati pripravljali na tekmovanje. | Anja Šauperl |
Gibanje za zdravje | Učenci bodo spoznali različne oblike gibanja za korekcijo celotnega telesa tako na prostem kot v telovadnici. Poudarek bo na učenčevih primanjkljajih na področju gibanja. | Dragana Stanisavljević |
Umetnik in slika | Učenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo. | Polona Maher |
Samostojno in sodelovano učenje | Učenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje. | Lara Smeh in Marta Hudelja Krivec |
Igra in samostojno načrtovanje prostega časa | V dejavnosti bodo učenci skozi igro razvijali svojo ustvarjalnost, domišljijo in socialne veščine. Prosta igra jim omogoča svobodno izbiro, kaj in kako se bodo igrali, medtem ko bodo pri usmerjenih igrah reševali izzive, se učili novih veščin in razvijali kritično mišljenje. | Lara Smeh in Marta Hudelja Krivec |
Ustvarjalno preživljanje časa | Učenci spoznavajo različne materiale, ustvarjanje iz raznih ostankov materialov in ponovno uporabno vrednost odpadne embalaže. Kreativno razmišljanje in eksperimentiranje pri oblikovanju. Razvijanje ročnih spretnosti. | Lara Smeh in Marta Hudelja Krivec |
Krog prijateljstva in sobivanja | Učenci se bodo preko socialnih iger in različnih tehnik učili čustvene inteligence – kako na ustrezen način izražati čustva, spoštljivo komunicirati, se sproščati, sodelovati in si pomagati, ob tem pa ne zanemariti svojih potreb. Vse to jim bo koristilo za sobivanje v skupini. | Aleša Drevenšek |
Prehrana in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Lara Smeh in Marta Hudelja Krivec |
Medgeneracijsko sodelovanje | Učenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah, se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik. | Mateja Rožanc Valh |
Zabavna nemščina 1 | Učenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v nemškem jeziku), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku. | Nina Zamolo |
Učim se 1 | Učenci pri pouku (ISP) ponavljajo, utrjujejo učno snov, delamo na primanjkljajih in premagujemo različne učne težave. Ure so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve. | Nina Zamolo |
Družabne igre 1-5 | Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji. | Aleksandra Žunič |
Ustvarjam z legicami | Skozi igro s sestavljanko učenci krepijo svojo domišljijo in se seznanijo s sestavljanjem preko navodil ali načrta. | Simon Breg |
2 R
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Med dvema ognjema | Učenci bodo igrali tehnično preprosto igro primerno za mlajše osnovnošolce, ki na tak način spodbujajo osnovne gibalne spretnosti in sposobnosti. Igra spodbuja sodelovanje med člani ekipe, enakopravnost med spoloma ter prav tako spodbuja športne vrednote, kot so tekmovalni “fair play” ter miselnost pomembno je sodelovati, ne zmagati. | Eva Matejek |
Tek čez ovire | Bivši dopolnilni pouk | Kaja Peršak Polič |
Širim znanje | Bivši dodatni pouk | Kaja Peršak Polič |
Pst, tukaj beremo | Bivša naša mala knjižnica | Kaja Peršak Polič |
Čebelnjak znanja | Bivši Lili in Bine znam več | Kaja Peršak Polič |
Gledališče A, B, C … | Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, gibanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja. | Janja Hrnčič |
Vrednote skozi pravljice | Učenci bodo prisluhnili različnim pravljicam, se vživeli v vsebino in se pogovarjali o različnih vrlinah (vedrina, miroljubnost, ljubezen, prizadevnost, iznajdljivost, velikodušnost, …). Skupaj bomo ustvarjali, se igrali, izdelali lutke, risali in prepevali. | Nina Zamolo |
Igrajmo se in prepevajmo po špansko | Učenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v španskem jeziku – ¡Vamos al circo! Español para niños), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku. | Nina Zamolo |
Gibanje za zdravje | Učenci bodo spoznali različne oblike gibanja za korekcijo celotnega telesa tako na prostem kot v telovadnici. Poudarek bo na učenčevih primanjkljajih na področju gibanja. | Dragana Stanisavljević |
Krog prijateljstva in sobivanja | Učenci se bodo preko socialnih iger in različnih tehnik učili čustvene inteligence – kako na ustrezen način izražati čustva, spoštljivo komunicirati, se sproščati, sodelovati in si pomagati, ob tem pa ne zanemariti svojih potreb. Vse to jim bo koristilo za sobivanje v skupini. | Aleša Drevenšek |
Raziskujem s Cicijem | (Cici vesela šola) | Ankica Ristić |
Zabavna nemščina 2 | Učenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v nemškem jeziku), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku. | Nina Zamolo |
Učenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah, se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik. | Mateja Rožanc Valh | |
Učim se 2 | Učenci pri pouku (ISP) ponavljajo, utrjujejo učno snov, delamo na primanjkljajih in premagujemo različne učne težave. Ure so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve. | Nina Zamolo |
Družabne in didaktične igre 1-5 | Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji. | Aleksandra Žunič |
Ustvarjam z legicami | Skozi igro s sestavljanko učenci krepijo svojo domišljijo in se seznanijo s sestavljanjem preko navodil ali načrta. | Simon Breg |
3 R
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Dopolnjujem znanje | Bivši dopolnilni pouk. Učenci bodo ob učiteljevi pomoči in dodatni razlagi ter vajah dopolnjevali vrzeli v znanju. | Milena Rošker |
Širim znanje | Bivši dodatni pouk. Učenci bodo s poglobljenimi in razširjenimi učnimi vsebinami ter različnimi metodami dela, kot so samostojno učenje, problemski pouk in priprave na tekmovanja, usvajali znanja na zahtevnejši ravni. | Milena Rošker |
Z matematiko na rami proti vrhu z Lili in Binetom | Bivši Računam z Lili in Binetom 3. Učenci bodo skupaj z Lili in Binetom nadgrajevali znanje matematike. Urili se bodo v reševanju različnih matematičnih nalog. Svoje znanje bodo dodatno poglabljali in se hkrati pripravljali na tekmovanje. Potrebovali bodo vadnico Računam z Lili in Binetom 3 | Milena Rošker |
Proti vrhu z Lili in Binetom | Bivši Znam več z Lili in Binetom 3. Učenci bodo skupaj z Lili in Binetom nadgrajevali znanje iz matematike, slovenščine in spoznavanje okolja. Svoje znanje bodo dodatno poglabljali in se hkrati pripravljali na tekmovanje. | Sabina Vajsbaher |
Dopolnjujem znanje | Bivši dopolnilni pouk. Učenci bodo ob učiteljevi pomoči in dodatni razlagi ter vajah dopolnjevali vrzeli v znanju. | Sabina Vajsbaher |
Širim znanje | Bivši dodatni pouk. Učenci bodo s poglobljenimi in razširjenimi učnimi vsebinami ter različnimi metodami dela, kot so samostojno učenje, problemski pouk in priprave na tekmovanja, usvajali znanja na zahtevnejši ravni. | Sabina Vajsbaher |
RAP Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Dragana Stanisavljević |
RAP Ustvarjalnica | Učenci rišejo, barvajo in izdelujejo različne izdelke. Učijo se uporabljat naravne materiale. | Dragana Stanisavljević |
RAP Gibanje za zdravje | Različne oblike gibanja za korekcijo telesa. | Drsagana Stanisavljević |
Pravljična joga | Učenci se bodo preko pravljic in domišljijskega sveta naučili osnovnih jogijskih položajev in preprostih dihalnih tehnik. Krepili in razvijali bodo gibalne spretnosti, predstave, domišljijo, ustvarjalnost in inovativnost. Vadba omogoča učencem izboljšanje motorike in prožnosti telesa, razvijanje sposobnosti koncentracije ter koordinacije gibov. | Barbara Magdič |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo in gibanje | Barbara Magdič |
Med dvema ognjema | Učenci bodo igrali tehnično preprosto igro primerno za mlajše osnovnošolce, ki na tak način spodbujajo osnovne gibalne spretnosti in sposobnosti. Igra spodbuja sodelovanje med člani ekipe, enakopravnost med spoloma ter prav tako spodbuja športne vrednote, kot so tekmovalni “fair play” ter miselnost pomembno je sodelovati, ne zmagati. | Eva Matejek |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Gabrijela Koležnik |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Tadeja Janiš |
Samostojno in sodelovalno učenje | Učenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje. | Gabrijela Koležnik |
Samostojno in sodelovalno učenje | Učenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje. | Tadeja Janiš |
Družabne in didaktične igre | Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji. | Aleksandra žunič |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Simona Hari |
Vrtičkarji | Učenci urejajo šolski vrt, vzgajajo in sadijo sadike iz semen, pripravljajo jedi iz sadja in vrtnin, skrbijo za ptice pozimi . | Lidija Pfifer |
Gledališče A, B, C … | Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, gibanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja. | Janja Hrnčič |
Vrednote skozi pravljice | Učenci bodo prisluhnili različnim pravljicam, se vživeli v vsebino in se pogovarjali o različnih vrlinah (vedrina, miroljubnost, ljubezen, prizadevnost, iznajdljivost, velikodušnost, …). Skupaj bomo ustvarjali, se igrali, izdelali lutke, risali in prepevali. | Nina Zamolo |
Igrajmo se in prepevajmo po špansko | Učenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v španskem jeziku – ¡Vamos al circo! Español para niños), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku. | Nina Zamolo |
Umetnik in slika | Učenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo. | Polona Maher |
Umetnik in slika | Učenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo. | Polona Maher |
Italija, jezik in kultura | Učenci spoznavajo osnove italijanščine in bogato kulturo – umetnost, moda, dizajn in kulinarika. | Polona Maher |
Po muzejih in galerijah | Učenci bodo obiskali likovne razstave v Mariboru, Celju, Ljubljani in na Ptuju. | Polona Maher |
OPZ Šentilj | Spoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru. | Helena Juršič |
Zabavna nemščina 3 | Učenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v nemškem jeziku), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku. | Nina Zamolo |
Zabavna nemščina 1,2,3 Ceršak | Učenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v nemškem jeziku), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku. | Nina Zamolo |
Medgeneracijsko sodelovanje | Učenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah, se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik. | Mateja Rožanc Valh |
Učim se 3 | Učenci pri pouku (ISP) ponavljajo, utrjujejo učno snov, delamo na primanjkljajih in premagujemo različne učne težave. Ure so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve. | Nina Zamolo |
Družabne in didaktične igre 1-5 | Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji. | Aleksandra Žunič |
Ustvarjam z legicami | Skozi igro s sestavljanko učenci krepijo svojo domišljijo in se seznanijo s sestavljanjem preko navodil ali načrta. | Simon Breg |
4 R
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo in gibanje | Valentina Žunko |
Nemščina za otroke 1 (2 uri) | Poudarek je na razvijanju slušnih spretnosti ter na izgovorjavi besed. Učne aktivnosti vsebujejo veliko gibanja ter pestrost didaktičnih iger. Tako postopoma širimo učenčev jezikovni repertoar in krepimo njegove strategije učenja jezikov. S tem učenci razvijajo posluh za dodatni jezik. S pomočjo slike, besede usvajajo osnove sporazumevanja in širijo besedišče. Nemščina je vse do 6. razreda neocenjena. | Valentina Žunko |
Nemški knjižni molj | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Valentina Žunko |
Angleška bralna značka | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Vsi tekmovalci prejmejo priznanje za sodelovanje, dosežejo pa lahko tudi srebrno ali zlato priznanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Jana Vrbnjak |
Pravljična joga | Učenci se bodo preko pravljic in domišljijskega sveta naučili osnovnih jogijskih položajev in preprostih dihalnih tehnik. Krepili in razvijali bodo gibalne spretnosti, predstave, domišljijo, ustvarjalnost in inovativnost. Vadba omogoča učencem izboljšanje motorike in prožnosti telesa, razvijanje sposobnosti koncentracije ter koordinacije gibov. | Barbara Magdič |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo in gibanje | Barbara Magdič |
Med dvema ognjema | Učenci bodo igrali tehnično preprosto igro primerno za mlajše osnovnošolce, ki na tak način spodbujajo osnovne gibalne spretnosti in sposobnosti. Igra spodbuja sodelovanje med člani ekipe, enakopravnost med spoloma ter prav tako spodbuja športne vrednote, kot so tekmovalni “fair play” ter miselnost pomembno je sodelovati, ne zmagati. | Eva Matejek |
Most do znanja (DOP) | Učenci bodo ob učiteljevi pomoči in dodatni razlagi ter vajah «krpali« vrzeli v znanju. | Eva Matejek |
Z izzivi do znanja (DOD) | Učenci bodo s poglobljenimi in razširjenimi učnimi vsebinami ter različnimi metodami dela, kot so samostojno učenje, problemski pouk in priprave na tekmovanja, osvajali znanja na zahtevnejši ravni. | Eva Matejek |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Gabrijela Koležnik |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Tadeja Janiš |
Samostojno in sodelovalno učenje | Učenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje. | Gabrijela Koležnik |
Samostojno in sodelovalno učenje | Učenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje. | Tadeja Janiš |
Medvrstniško sodelovanje | Učenci obravnavajo posamezna vprašanja iz vsakdanjega in šolskega življenja. Skupaj oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in reševanje problemov (pogovor, okrogla miza, igra vlog …). Izvoljena predstavnika se udeležita zasedanja Otroškega parlamenta. | Gabrijela Koležnik |
Vrtičkarji | Učenci urejajo šolski vrt, vzgajajo in sadijo sadike iz semen, pripravljajo jedi iz sadja in vrtnin, skrbijo za ptice pozimi . | Lidija Pfifer |
Gledališče A, B, C … | Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, gibanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka predstave. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor, retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja. | Janja Hrnčič |
Igrajmo se in prepevajmo po špansko | Učenci bodo spoznali izključno preko iger, pesmic in plesa osnovno besedišče (barve, števila, živali, družinske člane, hrano, oblačila in dele telesa v španskem jeziku – ¡Vamos al circo! Español para niños), se igrali različne didaktične igre, risali, barvali, ustvarjali in peli v tujem jeziku. | Nina Zamolo |
Igre z žogo | Različne športne panoge, ki vključujejo žogo. | Dragana Stanisavljević |
Pilates | Učenci se učijo sodobni in izvorni oziroma tradicionalni pilates. Uporabljajo različne rekvizite kot so male žoge, velike telovadne žoge, elastike, pilates kroge. Utrjujejo globoke mišice telesa ter se učijo o pravilni drži. | Dragana Stanisavljević |
RAP Ustvarjalnica | Učenci rišejo, barvajo in izdelujejo različne izdelke. Učijo se uporabljat naravne materiale. | Dragana Stanisavljević |
Umetnik in slika | Učenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo. | Polona Maher |
Umetnik in slika | Učenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo. | Polona Maher |
Italija, jezik in kultura | Učenci spoznavajo osnove italijanščine in bogato kulturo – umetnost, moda, dizajn in kulinarika. | Polona Maher |
Po muzejih in galerijah | Učenci bodo obiskali likovne razstave v Mariboru, Celju, Ljubljani in na Ptuju. | Polona Maher |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo | Polona Maher |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo | Polona Maher |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo | Polona Maher |
OPZ Šentilj | Spoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru. | Helena Juršič |
RAP – gibanje | Različne igre z žogo, z loparji | Saško Zemljič |
RAP – gibanje | Različne igre z žogo, z loparji | Grega Adorjan |
Kuharski mojstri | Učenci bodo pripravljali preproste jedi, spoznali osnove zdrave prehrane in se navajali na varno in samostojno delo v kuhinji. | Aleša Drevenšek |
Odbojka 1 | Učenci bodo spoznavali pravila, osnovne tehnike in strategije mini odbojke. | Darja Smole |
Medgeneracijsko sodelovanje | Učenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah, se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik. | Mateja Rožanc Valh |
Učim se 4 | Učenci pri pouku (ISP) ponavljajo, utrjujejo učno snov, delamo na primanjkljajih in premagujemo različne učne težave. Ure so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve. | Nina Zamolo |
Pilove pustolovščine- Vesela šola | Vesela šola spodbuja osnovnošolce k radovednosti, raziskovanju in k celovitemu pridobivanju znanja. Predvidene teme: Labirint čustev, Adrenalinski športi, Varna raba novih tehnologij, Luna, Obnovljivi viri energije, Kaj jejo živali, Letala na pomoč, Planšarstvo, Kako so nastale barve, Koralni greben. Tekmovanje je dvostopenjsko, na šolski (5. 3. 2025) in državni ravni (9. 4. 2025). | Nana Gačar |
Most do znanja (dop. douk) | Dejavnost je namenjena učencem z učnimi težavami oz. učencem, ki v določenem obdobju potrebujejo dodatno razlago učitelja pri usvajanju učne snovi. | Nana Gačar |
Z izzivi do znanja (dod. pouk) | Dejavnost je namenjena učencem, ki si želijo poglobiti oz. razširiti znanje, pridobljeno pri rednih urah pouka, ali se pripravljati na tekmovanja (slovenščina, matematika) | Nana Gačar |
Družabne in didaktične igre 1-5 | Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji. | Aleksandra Žunič |
Izdelaj sam | Učenci razvijajo ročne spretnosti in sposobnosti, poglobijo znanja o gradivih, o obdelovalnih postopkih in ustreznih obdelovalnih orodjih. Pri praktičnem delu spoznajo nevarnosti orodij in sistematičnost delovnih operacij (organizacija dela), krepijo svojo domišljijo in se seznanijo z delom preko navodil ali načrta. | Simon Breg |
RAP – gibanje | Različne igre z žogo, z loparji | Sašo Zemljič |
5 R
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Tudi jaz zmorem | Utrjevanje, poglabljanje in razumevanje znanja, razvijanje dobrih učnih navad, nudenje individualne pomoči pri odpravljanju učnih težav. | Biserka Fiedler |
Razmigajmo možgane | Utrjevanje in poglabljanje znanja na zahtevnejši ravni. Razvijanje dobrih učnih navad. Pripravljanje na tekmovanja pri predmetih, kjer so tekmovanja razpisana | Biserka Fiedler |
Nemščina za otroke 2 (2 uri) | Poudarek je na razvijanju slušnih spretnosti ter na izgovorjavi besed. Učne aktivnosti vsebujejo veliko gibanja ter pestrost didaktičnih iger. Tako postopoma širimo učenčev jezikovni repertoar in krepimo njegove strategije učenja jezikov. S tem učenci razvijajo posluh za dodatni jezik. S pomočjo slike, besede usvajajo osnove sporazumevanja in širijo besedišče. Nemščina je vse do 6. razreda neocenjena. | Valentina Žunko |
Nemški knjižni molj | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Valentina Žunko |
Pilove pustolovščine- Vesela šola | Vesela šola spodbuja osnovnošolce k radovednosti, raziskovanju in k celovitemu pridobivanju znanja. Predvidene teme: Labirint čustev, Adrenalinski športi, Varna raba novih tehnologij, Luna, Obnovljivi viri energije, Kaj jejo živali, Letala na pomoč, Planšarstvo, Kako so nastale barve, Koralni greben. Tekmovanje je dvostopenjsko, na šolski (5. 3. 2025) in državni ravni (9. 4. 2025). | Nana Gačar |
TUDI JAZ ZMOREM (DOP) | Utrjevanje, poglabljanje in razumevanje znanja, razvijanje dobrih učnih navad, nudenje individualne pomoči pri odpravljanju učnih težav. | Petra Kasalo |
RAZMIGAJMO MOŽGANE (DOD) | Utrjevanje in poglabljanje znanja na zahtevnejši ravni. Razvijanje dobrih učnih navad. Pripravljanje na tekmovanja pri predmetih, kjer so tekmovanja razpisana | Petra Kasalo |
SVET RAČUNALNIŠTVA | Spoznavanje in praktično izvajanje dejavnosti s pomočjo računalniških programov, ki jih učenci uporabljajo pri svojem šolskem delu. | Petra Kasalo |
PROSTOVOLJSTVO | Na organiziran način spoznavati pomen prostovoljstva, višati kakovost življenja posameznika in družbe, sprejemati drugačnost ob druženju z uporabniki VDC Polž. | Petra Kasalo Mateja Rožanc Valh |
Pravljična joga | Učenci se bodo preko pravljic in domišljijskega sveta naučili osnovnih jogijskih položajev in preprostih dihalnih tehnik. Krepili in razvijali bodo gibalne spretnosti, predstave, domišljijo, ustvarjalnost in inovativnost. Vadba omogoča učencem izboljšanje motorike in prožnosti telesa, razvijanje sposobnosti koncentracije ter koordinacije gibov. | Barbara Magdič |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo in gibanje | Barbara Magdič |
Med dvema ognjema | Učenci bodo igrali tehnično preprosto igro primerno za mlajše osnovnošolce, ki na tak način spodbujajo osnovne gibalne spretnosti in sposobnosti. Igra spodbuja sodelovanje med člani ekipe, enakopravnost med spoloma ter prav tako spodbuja športne vrednote, kot so tekmovalni “fair play” ter miselnost pomembno je sodelovati, ne zmagati. | Eva Matejek |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Gabrijela Koležnik |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Tadeja Janiš |
Samostojno in sodelovalno učenje | Učenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje. | Gabrijela Koležnik |
Samostojno in sodelovalno učenje | Učenci bodo spoznavali strategije in razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja, opravljali šolske in domače naloge, odpravljali vrzeli v znanju ter poglabljali že pridobljeno znanje. | Tadeja Janiš |
Medvrstniško sodelovanje | Učenci obravnavajo posamezna vprašanja iz vsakdanjega in šolskega življenja. Skupaj oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in reševanje problemov (pogovor, okrogla miza, igra vlog …). Izvoljena predstavnika se udeležita zasedanja Otroškega parlamenta. | Gabrijela Koležnik |
Vrtičkarji | Učenci urejajo šolski vrt, vzgajajo in sadijo sadike iz semen, pripravljajo jedi iz sadja in vrtnin, skrbijo za ptice pozimi . | Lidija Pfifer |
Gledališče A, B, C …. | Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, gibanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja. | Janja Hrnčič |
Tutorstvo | Medvrstniška pomoč drugemu (sošolcu, vrstniku, mlajšemu). Tutor je učenec, ki je učno uspešnejši in pripravljen svoje znanje deliti, s tutorstvom pa ga tudi utrjuje. Tutorstvo pa ni le učenje, ampak tudi druženje; obema daje občutek zadovoljstva in uspešnosti. | Nina Bravar |
Umetnik in slika | Učenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo. | Polona Maher |
Umetnik in slika | Učenci spoznavajo umetnike in njihova dela ter likovno ustvarjajo. | Polona Maher |
Italija, jezik in kultura | Učenci spoznavajo osnove italijanščine in bogato kulturo – umetnost, moda, dizajn in kulinarika. | Polona Maher |
Po muzejih in galerijah | Učenci bodo obiskali likovne razstave v Mariboru, Celju, Ljubljani in na Ptuju. | Polona Maher |
Angleška bralna značka | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Vsi tekmovalci prejmejo priznanje za sodelovanje, dosežejo pa lahko tudi srebrno ali zlato priznanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Darja Smole |
RAP – gibanje | Različne igre z žogo, z loparji | Saško Zemljič |
RAP – gibanje | Različne igre z žogo, z loparji | Grega Adorjan |
Odbojka 2 | Učenci bodo spoznavali pravila, osnovne tehnike in strategije mini odbojke. | Darja Smole |
Kuharski mojstri | Učenci bodo pripravljali preproste jedi, spoznali osnove zdrave prehrane in se navajali na varno in samostojno delo v kuhinji. | Aleša Drevenšek |
OPZ Šentilj | Spoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru. | Helena Juršič |
Medgeneracijsko sodelovanje | Učenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah, se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik. | Mateja Rožanc Valh |
Učim se 5 | Učenci pri urah individualne in skupinske učne pomoči ponavljajo in utrjujejo učno snov ter premagujejo učne težave, ki se pojavljajo pri pouku. Ure učne pomoči so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve. | Aleksandra Žunič |
Družabne in didaktične igre | Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji. | Aleksandra Žunič |
Izdelaj sam | Učenci razvijajo ročne spretnosti in sposobnosti, poglobijo znanja o gradivih, o obdelovalnih postopkih in ustreznih obdelovalnih orodjih. Pri praktičnem delu spoznajo nevarnosti orodij in sistematičnost delovnih operacij (organizacija dela), krepijo svojo domišljijo in se seznanijo z delom preko navodil ali načrta. | Simon Breg |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Polonca Tomažič |
RAP – gibanje | Različne igre z žogo, z loparji | Sašo Zemljič |
Z glavo na kolo | Priprava na kolesarski izpit. | Kaja Peršak Polič |
6 R
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Nemščina za otroke 3 (2 uri) | Poudarek je na razvijanju slušnih spretnosti ter na izgovorjavi besed. Učne aktivnosti vsebujejo veliko gibanja ter pestrost didaktičnih iger. Tako postopoma širimo učenčev jezikovni repertoar in krepimo njegove strategije učenja jezikov. S tem učenci razvijajo posluh za dodatni jezik. S pomočjo slike, besede usvajajo osnove sporazumevanja in širijo besedišče. Nemščina je vse do 6. razreda neocenjena. | Valentina Žunko |
Nemški knjižni molj | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Valentina Žunko |
Angleška bralna značka | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Vsi tekmovalci prejmejo priznanje za sodelovanje, dosežejo pa lahko tudi srebrno ali zlato priznanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Jana Vrbnjak |
Medvrstniški dialog | Učenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda). | Valentina Žunko |
Medvrstniški dialog | Učenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda). | Darja Smole |
Širim znanje in tekmujem – angleščina | Učenci bodo nadgrajevali besedišče in jezikovne strukture, poglabljali že pridobljeno znanje angleščine in se pripravljali na tekmovanja ter morebitno sodelovanje v mednarodnih projektih. | Jana Vrbnjak |
SOS angleščina | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju angleščine ter utrjevali svoje znanje. | Jana Vrbnjak |
Prešerno čez ovire 1 – slovenščina | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju slovenščine, utrjevali svoje znanje, urili bralno tehniko, se učili učiti slovenščino (bivši DOP). | Tadeja Janiš |
Zmorem več 1- slovenščina | Učenci bodo poglabljali in nadgrajevali že pridobljeno znanje pri pouku slovenščine, se pripravljali na Cankarjevo tekmovanje, po želji sodelovali na literarnih natečajih, skupaj brali izbrana literarna dela, jih analizirali, aktualizirali … (bivši DOD). | Tadeja Janiš |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo | Valentina Žunko |
Joga in meditacija | Učenci bodo krepili zavedanje svojega telesa in dihanja, sprejemanje samega sebe, razvijanje samopodobe/samozavesti, razvijanje empatije ter spoštovanja do drugih. Povečanje prožnosti, krepitev, raztezanje in sprostitev mišic, izboljšanje motorike in koncentracije, poglobitev dihanja, povečanje sposobnosti za sprostitev/umiritev, odpravljanje stresa, izboljšanje spomina. | Barbara Magdič |
PROSTOVOLJSTVO | Na organiziran način spoznavati pomen prostovoljstva, višati kakovost življenja posameznika in družbe, sprejemati drugačnost ob druženju z uporabniki VDC Polž. | Petra Kasalo, Mateja Rožanc Valh |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo in gibanje | Barbara Magdič |
Logika – priprave na tekmovanje | Enkrat na teden bomo skupaj reševali naloge s preteklih tekmovanj, si ogledali možne načine in metode reševanja, učili se bomo utemeljevati svoje rešitve. Predvidoma bodo priprave potekale do tekmovanja, če bo interes, lahko tudi dlje. (šolsko tekmovanje je konec septembra; regijsko 4. 10., državno 9. 11.) | Borislav Gačanović |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Gabrijela Koležnik |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Tadeja Janiš |
Medvrstniško sodelovanje | Učenci obravnavajo posamezna vprašanja iz vsakdanjega in šolskega življenja. Skupaj oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in reševanje problemov (pogovor, okrogla miza, igra vlog …). Izvoljena predstavnika se udeležita zasedanja Otroškega parlamenta. | Gabrijela Koležnik |
Vrtičkarji | Učenci urejajo šolski vrt, vzgajajo in sadijo sadike iz semen, pripravljajo jedi iz sadja in vrtnin, skrbijo za ptice pozimi . | Lidija Pfifer |
Radovedni naravoslovec (naravoslovni krožek) | – Učenci razširjajo in nadgrajujejo znanje s področja naravoslovja in se pripravljajo za tekmovanje iz znanja biologije in kemije. – Urejajo šolski akvarij in terarij ter pridobivajo znanje in veščine za oskrbo živali. – Mentorstvo zainteresiranim učencem, ki želijo samostojno raziskovati in izdelati raziskovalno nalogo. | Lidija Pfifer |
Gledališče A, B, C … | Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja. | Janja Hrnčič |
Klepetalne in literarne ustvarjalnice | Navezuje se na novinarstvo. Učenci se navajajo vrednotiti medije in razvijajo sposobnost poslušanja, govorjenja, branja, pisanja, nastopanja. Pišejo o aktualnih dogodkih v šoli in kraju, sodelujejo pri izdaji glasila (Klopotec). Namen radia (Klepetavi klopotec) je učenje o zakonitostih radijske in medijske kulture. Radijsko delo vključuje učenje osnov radijskega intervjuja, izdelavo radijskih oddaj, snemanje predvajanje oddaj. Izdelava tematskih oddaj za šolski radio. Priprava oddaj za radio Slovenske gorice, radio Maribor (Zvezdavčki), dvojezični radio Agora. | Janja Hrnčič |
Tek med vrsticami | Skupaj bomo stopili v svet branja. Urili bomo bralne veščine, delili izkušnje o prebranih knjigah. Posvetili se bomo popotovanju po zanimivih literarnih svetovih, uživali v literarnem ustvarjanju. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanja iz različnih področij. Pripravljali se bomo na tekmovanje za Cankarjevo priznanje. Z reševanjem različnih nalog bodopoglobili svoje znanje. Na ta način bodo razvijali svoje interese in talente. Osvojili bodo bralno značko in še marsikaj. | Janja Hrnčič |
Po muzejih in galerijah | Učenci bodo obiskali likovne razstave v Mariboru, Celju, Ljubljani in na Ptuju. | Polona Maher |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo | Polona Maher |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo | Polona Maher |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo | Polona Maher |
Čez matematične ovire | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju ter utrjevali in poglabljali svoje znanje matematike. Z dodatno razlago ter prilagojenim načinom dela bodo pridobivali in nadgrajevali temeljna znanja. | Andrejka Bradač |
Matematični kros | Učenci bodo nadgrajevali in dopolnjevali pridobljena znanja iz matematike. Seznanili se bodo z različnimi metodami reševanja matematičnih problemov, razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja in se pripravljali na tekmovanja. | Andrejka Bradač |
Prehranjevanje in gibanje | Priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Helena Juršič |
MPZ Šentilj | Spoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru. | Helena Juršič |
Prehranjevanje in gibanje | Priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Janja Hrnčič |
RAP- Gibanje | Različne športne aktivnosti; sprehodi, igre z žogo in loparji | Saško Zemljič, Grega Adorjan |
Učim se 6 | Učenci pri urah individualne in skupinske učne pomoči ponavljajo in utrjujejo učno snov ter premagujejo učne težave, ki se pojavljajo pri pouku. Ure učne pomoči so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve. | Aleksandra Žunič |
Bralni kotiček | Učenci v knjižnici izberejo knjigo, ki jo v določenem času samostojno preberejo doma, nato v bralnem kotičku razpravljajo o prebrani knjigi in razvijajo svoj odnos do knjig in branja ter širijo svoj besedni zaklad. | Aleksandra Žunič |
Družabne in didaktične igre 6-9 | Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji. | Aleksandra Žunič |
Medgeneracijsko sodelovanje | Učenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah, se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik. | Mateja Rožanc Valh |
Tutorstvo | Medvrstniška pomoč drugemu (sošolcu, vrstniku, mlajšemu). Tutor je učenec, ki je učno uspešnejši in pripravljen svoje znanje deliti, s tutorstvom pa ga tudi utrjuje. Tutorstvo pa ni le učenje, ampak tudi druženje; obema daje občutek zadovoljstva in uspešnosti. | Nina Bravar |
Pilove pustolovščine- Vesela šola | Vesela šola spodbuja osnovnošolce k radovednosti, raziskovanju in k celovitemu pridobivanju znanja. Predvidene teme: Labirint čustev, Adrenalinski športi, Varna raba novih tehnologij, Luna, Obnovljivi viri energije, Kaj jejo živali, Letala na pomoč, Planšarstvo, Kako so nastale barve, Koralni greben. Tekmovanje je dvostopenjsko, na šolski (5. 3. 2025) in državni ravni (9. 4. 2025). | Nana Gačar |
Izdelaj sam | Učenci razvijajo ročne spretnosti in sposobnosti, poglobijo znanja o gradivih, o obdelovalnih postopkih in ustreznih obdelovalnih orodjih. Pri praktičnem delu spoznajo nevarnosti orodij in sistematičnost delovnih operacij (organizacija dela), krepijo svojo domišljijo in se seznanijo z delom preko navodil ali načrta. | Simon Breg |
7 R
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Nemški knjižni molj | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Valentina Žunko |
Širim znanje in tekmujem – nemščina | Pouk namenjen učencem, ki želijo svoje znanje nemškega jezika nadgraditi. Poučevanje je usmerjeno v reševanje nalog po spletu, ogledu filmov in branju v tujem jeziku. Je predpriprava na možna tekmovanja ter morebitna sodelovanja v mednarodnih projektih. | Valentina Žunko |
Medvrstniški dialog | Učenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda). | Valentina Žunko |
SOS angleščina | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju angleščine ter utrjevali svoje znanje. | Jana Vrbnjak |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo | Valentina Žunko |
Joga in meditacija | Učenci bodo krepili zavedanje svojega telesa in dihanja, sprejemanje samega sebe, razvijanje samopodobe/samozavesti, razvijanje empatije ter spoštovanja do drugih. Povečanje prožnosti, krepitev, raztezanje in sprostitev mišic, izboljšanje motorike in koncentracije, poglobitev dihanja, povečanje sposobnosti za sprostitev/umiritev, odpravljanje stresa, izboljšanje spomina. | Barbara Magdič |
Geografija za radovedne | Učenci bodo poglobili znanje na izbranem področju z uporabo različnih virov. Spodbujeni bodo nadarjeni učenci, ki imajo interese na področju geografije. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanje iz geografije. Učenci bodo spoznali sestavo in delovanje planeta Zemlja, skozi različne kvize, animacije, poskuse. | Barbara Magdič |
PROSTOVOLJSTVO | Na organiziran način spoznavati pomen prostovoljstva, višati kakovost življenja posameznika in družbe, sprejemati drugačnost ob druženju z uporabniki VDC Polž. | Petra Kasalo Mateja Rožanc Valh |
Logika – priprave na tekmovanje | Enkrat na teden bomo skupaj reševali naloge s preteklih tekmovanj, si ogledali možne načine in metode reševanja, učili se bomo utemeljevati svoje rešitve. Predvidoma bodo priprave potekale do tekmovanja, če bo interes, lahko tudi dlje. (šolsko tekmovanje je konec septembra; regijsko 4. 10., državno 9. 11.) | Borislav Gačanović |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Gabrijela Koležnik |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Tadeja Janiš |
Medvrstniško sodelovanje | Učenci obravnavajo posamezna vprašanja iz vsakdanjega in šolskega življenja. Skupaj oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in reševanje problemov (pogovor, okrogla miza, igra vlog …). Izvoljena predstavnika se udeležita zasedanja Otroškega parlamenta. | Gabrijela Koležnik |
Prva pomoč | Učenci bodo pridobivali osnovno teoretično in praktično znanje iz prve pomoči. | Lidija Pfifer |
Radovedni naravoslovec (naravoslovni krožek) | – Učenci razširjajo in nadgrajujejo znanje s področja naravoslovja in se pripravljajo za tekmovanje iz znanja biologije in kemije. – Urejajo šolski akvarij in terarij ter pridobivajo znanje in veščine za oskrbo živali. – Mentorstvo zainteresiranim učencem, ki želijo samostojno raziskovati in izdelati raziskovalno nalogo. | Lidija Pfifer |
Klpetalne in literarne ustvarjalnice | Navezuje se na novinarstvo. Učenci se navajajo vrednotiti medije in razvijajo sposobnost poslušanja, govorjenja, branja, pisanja, nastopanja. Pišejo o aktualnih dogodkih v šoli in kraju, sodelujejo pri izdaji glasila (Klopotec). Namen radia (Klepetavi klopotec) je učenje o zakonitostih radijske in medijske kulture. Radijsko delo vključuje učenje osnov radijskega intervjuja, izdelavo radijskih oddaj, snemanje in predvajanje oddaj. Izdelava tematskih oddaj za šolski radio. Priprava oddaj za radio Slovenske gorice, radio Maribor (Zvezdavčki), dvojezični radio Agora. | Janja Hrnčič |
Maistrovi gledališčniki | Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave od izbire teksta do končne odrske uprizoritve. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja. | Janja Hrnčič |
Prešerno čez ovire 1 – slovenščina | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju slovenščine, utrjevali svoje znanje, urili bralno tehniko, se učili učiti slovenščino (bivši DOP). | Tadeja Janiš |
Zmorem več 1- slovenščina | Učenci bodo poglabljali in nadgrajevali že pridobljeno znanje pri pouku slovenščine, se pripravljali na Cankarjevo tekmovanje, po želji sodelovali na literarnih natečajih, skupaj brali izbrana literarna dela, jih analizirali, aktualizirali … (bivši DOD). | Tadeja Janiš |
Tek med vrsticami | Skupaj bomo stopili v svet branja. Urili bomo bralne veščine, delili izkušnje o prebranih knjigah. Posvetili se bomo popotovanju po zanimivih literarnih svetovih, uživali v literarnem ustvarjanju. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanja iz različnih področij. Pripravljali se bomo na tekmovanje za Cankarjevo priznanje. Z reševanjem različnih nalog bodopoglobili svoje znanje. Na ta način bodo razvijali svoje interese in talente. Osvojili bodo bralno značko in še marsikaj. | Janja Hrnčič |
Čez matematične ovire | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju ter utrjevali in poglabljali svoje znanje matematike. Z dodatno razlago ter prilagojenim načinom dela bodo pridobivali in nadgrajevali temeljna znanja. | Andrejka Bradač |
Matematični kros | Učenci bodo nadgrajevali in dopolnjevali pridobljena znanja iz matematike. Seznanili se bodo z različnimi metodami reševanja matematičnih problemov, razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja in se pripravljali na tekmovanja. | Andrejka Bradač |
Prehranjevanje in gibanje | Priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Helena Juršič |
MPZ Šentilj | Spoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru. | Helena Juršič |
Angleška bralna značka | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Vsi tekmovalci prejmejo priznanje za sodelovanje, dosežejo pa lahko tudi srebrno ali zlato priznanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Darja Smole |
Prehranjevanje in gibanje | Priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Janja Hrnčič |
Širim znanje in tekmujem – angleščina | Učenci bodo nadgrajevali besedišče in jezikovne strukture ter poglabljali že pridobljeno znanje. Pripravljali se bodo na tekmovanje in pri urah pripravili scenarij ter posneli 3-minutni video na temo tekmovanja. Izvajali bodo aktivnosti za mednarodni projekt Erasmus+ z naslovom Climate Crusaders. | Darja Smole |
RAP- Gibanje | Različne športne aktivnosti; sprehodi, igre z žogo in loparji | Saško Zemljič, Grega Adorjan |
Medvrstniški dialog | Učenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda). | Darja Smole |
Medvrstniški dialog | Učenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda). | Valentina Žunko |
RAP- odbojka, košarka | Poudarek na vsebinah z žogo; po potrebi tudi igra z loparji ali individualna vadba za odpravo razlićnih pomanjkljivosti | Saško Zemljič, Grega Adorjan |
Tutorstvo | Medvrstniška pomoč drugemu (sošolcu, vrstniku, mlajšemu). Tutor je učenec, ki je učno uspešnejši in pripravljen svoje znanje deliti, s tutorstvom pa ga tudi utrjuje. Tutorstvo pa ni le učenje, ampak tudi druženje; obema daje občutek zadovoljstva in uspešnosti. | Nina Bravar |
Francoski jezik – osnove | Osnovne fraze, besedišče, slovnica. | Borislav Gačanović |
Medgeneracijsko sodelovanje | Učenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah, se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik. | Mateja Rožanc Valh |
Učim se 7 | Učenci pri urah individualne in skupinske učne pomoči ponavljajo in utrjujejo učno snov ter premagujejo učne težave, ki se pojavljajo pri pouku. Ure učne pomoči so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve. | Aleksandra Žunič |
Družabne in didaktične igre 6-9 | Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji. | Aleksandra Žunič |
Izdelaj sam | Učenci razvijajo ročne spretnosti in sposobnosti, poglobijo znanja o gradivih, o obdelovalnih postopkih in ustreznih obdelovalnih orodjih. Pri praktičnem delu spoznajo nevarnosti orodij in sistematičnost delovnih operacij (organizacija dela), krepijo svojo domišljijo in se seznanijo z delom preko navodil ali načrta. | Simon Breg |
8 R
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Nemški knjižni molj | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Valentina Žunko |
Širim znanje in tekmujem – nemščina | Pouk namenjen učencem, ki želijo svoje znanje nemškega jezika nadgraditi. Poučevanje je usmerjeno v reševanje nalog po spletu, ogledu filmov in branju v tujem jeziku. Je predpriprava na možna tekmovanja ter morebitna sodelovanja v mednarodnih projektih. | Valentina Žunko |
Angleška bralna značka | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Vsi tekmovalci prejmejo priznanje za sodelovanje, dosežejo pa lahko tudi srebrno ali zlato priznanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Jana Vrbnjak Darja Smole |
Medvrstniški dialog | Učenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda). | Valentina Žunko |
Širim znanje in tekmujem – angleščina | Učenci bodo nadgrajevali besedišče in jezikovne strukture, poglabljali že pridobljeno znanje angleščine in se pripravljali na tekmovanja ter morebitno sodelovanje v mednarodnih projektih. | Jana Vrbnjak |
SOS angleščina | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju angleščine ter utrjevali svoje znanje. | Jana Vrbnjak |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo | Valentina Žunko |
Joga in meditacija | Učenci bodo krepili zavedanje svojega telesa in dihanja, sprejemanje samega sebe, razvijanje samopodobe/samozavesti, razvijanje empatije ter spoštovanja do drugih. Povečanje prožnosti, krepitev, raztezanje in sprostitev mišic, izboljšanje motorike in koncentracije, poglobitev dihanja, povečanje sposobnosti za sprostitev/umiritev, odpravljanje stresa, izboljšanje spomina. | Barbara Magdič |
SOS za najstnike | Učenci skozi pogovor in debato z vrstnikom ali skupino vrstnikov razvijajo sodelovalne in komunikacijske veščine, kritično mišljenje, prepoznavajo lastna močna in šibka področja, raziskujejo lastne interese ter življenjske cilje in vrednote, krepijo pozitivno samopodobo, samozavedanje in samospoštovanje. Seznanijo se z negativnimi dejavniki, ki slabo vplivajo na naše duševno zdravje in nevarnostmi odraščanja ter spoznajo različne tehnike reševanja problemov ter sproščanja. | Barbara Magdič |
PROSTOVOLJSTVO | Na organiziran način spoznavati pomen prostovoljstva, višati kakovost življenja posameznika in družbe, sprejemati drugačnost ob druženju z uporabniki VDC Polž. | Petra Kasalo Mateja Rožanc Valh |
Geografija za radovedne | Učenci bodo poglobili znanje na izbranem področju z uporabo različnih virov. Spodbujeni bodo nadarjeni učenci, ki imajo interese na področju geografije. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanje iz geografije. Učenci bodo spoznali sestavo in delovanje planeta Zemlja, skozi različne kvize, animacije, poskuse. | Barbara Magdič |
Zgodovina za radovedne | Učenci bodo poglobili znanje na zgodovinskem področju z uporabo literature, ki je predpisana za zgodovinsko tekmovanje. Spodbujeni bodo nadarjeni učenci, ki imajo interese na področju zgodovine na temo Vsakdanje življenje v visokem in poznem srednjem veku na Slovenskem. | Polonca Tomažič |
Logika – priprave na tekmovanje | Enkrat na teden bomo skupaj reševali naloge s preteklih tekmovanj, si ogledali možne načine in metode reševanja, učili se bomo utemeljevati svoje rešitve. Predvidoma bodo priprave potekale do tekmovanja, če bo interes, lahko tudi dlje. (šolsko tekmovanje je konec septembra; regijsko 4. 10., državno 9. 11.) | Borislav Gačanović |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Gabrijela Koležnik |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Tadeja Janiš |
Medvrstniško sodelovanje | Učenci obravnavajo posamezna vprašanja iz vsakdanjega in šolskega življenja. Skupaj oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in reševanje problemov (pogovor, okrogla miza, igra vlog …). Izvoljena predstavnika se udeležita zasedanja Otroškega parlamenta. | Gabrijela Koležnik |
Prva pomoč | Učenci bodo pridobivali osnovno teoretično in praktično znanje iz prve pomoči. | Lidija Pfifer |
Radovedni naravoslovec (naravoslovni krožek) | – Učenci razširjajo in nadgrajujejo znanje s področja naravoslovja in se pripravljajo za tekmovanje iz znanja biologije in kemije. – Urejajo šolski akvarij in terarij ter pridobivajo znanje in veščine za oskrbo živali. – Mentorstvo zainteresiranim učencem, ki želijo samostojno raziskovati in izdelati raziskovalno nalogo. | Lidija Pfifer |
Maistrovi gledališčniki | Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave od izbire teksta do končne odrske uprizoritve. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja. | Janja Hrnčič |
Klepetalne in literarne ustvarjalnice | Navezuje se na novinarstvo. Učenci se navajajo vrednotiti medije in razvijajo sposobnost poslušanja, govorjenja, branja, pisanja, nastopanja. Pišejo o aktualnih dogodkih v šoli in kraju, sodelujejo pri izdaji glasila (Klopotec). Namen radia (Klepetavi klopotec) je učenje o zakonitostih radijske in medijske kulture. Radijsko delo vključuje učenje osnov radijskega intervjuja, izdelavo radijskih oddaj, snemanje in predvajanje oddaj. Izdelava tematskih oddaj za šolski radio. Priprava oddaj za radio Slovenske gorice, radio Maribor (Zvezdavčki), dvojezični radio Agora. | Janja Hrnčič |
Prešerno čez ovire 2 – slovenščina | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju slovenščine, utrjevali svoje znanje, urili bralno tehniko, se učili učiti slovenščino (bivši DOP). | Tadeja Janiš |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Dragana Stanisavljević |
Zmorem več 2 – slovenščina | Učenci bodo poglabljali in nadgrajevali že pridobljeno znanje pri pouku slovenščine, se pripravljali na Cankarjevo tekmovanje, po želji sodelovali na literarnih natečajih, skupaj brali izbrana literarna dela, jih analizirali, aktualizirali … (bivši DOD). | Tadeja Janiš |
Tek med vrsticami | Skupaj bomo stopili v svet branja. Urili bomo bralne veščine, delili izkušnje o prebranih knjigah. Posvetili se bomo popotovanju po zanimivih literarnih svetovih, uživali v literarnem ustvarjanju. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanja iz različnih področij. Pripravljali se bomo na tekmovanje za Cankarjevo priznanje. Z reševanjem različnih nalog bodopoglobili svoje znanje. Na ta način bodo razvijali svoje interese in talente. Osvojili bodo bralno značko in še marsikaj. | Janja Hrnčič |
Čez matematične ovire | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju ter utrjevali in poglabljali svoje znanje matematike. Z dodatno razlago ter prilagojenim načinom dela bodo pridobivali in nadgrajevali temeljna znanja. | Uroš Gašpar |
Matematični kros | Učenci bodo nadgrajevali in dopolnjevali pridobljena znanja iz matematike. Seznanili se bodo z različnimi metodami reševanja matematičnih problemov, razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja in se pripravljali na tekmovanja. | Uroš Gašpar |
Prehranjevanje in gibanje | Priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Helena Juršič |
MPZ Šentilj | Spoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru. | Helena Juršič |
Prehranjevanje in gibanje | Priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Janja Hrnčič |
RAP- Gibanje | Različne športne aktivnosti; sprehodi, igre z žogo in loparji | Saško Zemljič, Grega Adorjan |
RAP- Smučanje/kolesarjenje | Rap se bo izvedel strnjeno, ali v obliki večdnevnega smučanja ali več popoldnevov posamično; kolesarjenje se izvaja, če ne bo mogoče izpeljati smučanja; | Saško Zemljič, Grega Adorjan |
Medvrstniški dialog | Učenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda). | Darja Smole |
RAP- odbojka, košarka | Poudarek na vsebinah z žogo; po potrebi tudi igra z loparji ali individualna vadba za odpravo razlićnih pomanjkljivosti | Saško Zemljič, Grega Adorjan |
Tutorstvo | Medvrstniška pomoč drugemu (sošolcu, vrstniku, mlajšemu). Tutor je učenec, ki je učno uspešnejši in pripravljen svoje znanje deliti, s tutorstvom pa ga tudi utrjuje. Tutorstvo pa ni le učenje, ampak tudi druženje; obema daje občutek zadovoljstva in uspešnosti. | Nina Bravar |
Francoski jezik – osnove | Osnovne fraze, besedišče, slovnica. | Borislav Gačanović |
Medgeneracijsko sodelovanje | Učenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah, se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik. | Mateja Rožanc Valh |
Učim se 8 | Učenci pri urah individualne in skupinske učne pomoči ponavljajo in utrjujejo učno snov ter premagujejo učne težave, ki se pojavljajo pri pouku. Ure učne pomoči so obvezne za učence, za katere se načrtuje postopek usmeritve. | Aleksandra Žunič |
Bralni kotiček | Učenci v knjižnici izberejo knjigo, ki jo v določenem času samostojno preberejo doma, nato v bralnem kotičku razpravljajo o prebrani knjigi in razvijajo svoj odnos do knjig in branja ter širijo svoj besedni zaklad. | Aleksandra Žunič |
Družabne in didaktične igre 6-9 | Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji. | Aleksandra Žunič |
Izdelaj sam | Učenci razvijajo ročne spretnosti in sposobnosti, poglobijo znanja o gradivih, o obdelovalnih postopkih in ustreznih obdelovalnih orodjih. Pri praktičnem delu spoznajo nevarnosti orodij in sistematičnost delovnih operacij (organizacija dela), krepijo svojo domišljijo in se seznanijo z delom preko navodil ali načrta. | Simon Breg |
9 R
Ime predmeta | Opis | Izvajalec |
Nemški knjižni molj | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci preberejo dve knjigi, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Z branjem v nemškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Valentina Žunko |
Širim znanje in tekmujem – nemščina | Pouk namenjen učencem, ki želijo svoje znanje nemškega jezika nadgraditi. Poučevanje je usmerjeno v reševanje nalog po spletu, ogledu filmov in branju v tujem jeziku. Je predpriprava na možna tekmovanja ter morebitna sodelovanja v mednarodnih projektih. | Valentina Žunko |
Angleška bralna značka | Učenci bodo brali v prostem času. Učenci glede na razred preberejo različno število knjig, naslovi knjig so določeni. Po vseh prebranih knjigah sledi tekmovanje. Vsi tekmovalci prejmejo priznanje za sodelovanje, dosežejo pa lahko tudi srebrno ali zlato priznanje. Z branjem v angleškem jeziku učenci bogatijo besedni zaklad in spoznavajo kulturo drugih narodov. | Jana Vrbnjak Darja Smole |
Medvrstniški dialog | Učenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda). | Valentina Žunko |
SOS angleščina | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju angleščine ter utrjevali svoje znanje. | Jana Vrbnjak |
Prehranjevanje in gibanje | Kosilo | Valentina Žunko |
Joga in meditacija | Učenci bodo krepili zavedanje svojega telesa in dihanja, sprejemanje samega sebe, razvijanje samopodobe/samozavesti, razvijanje empatije ter spoštovanja do drugih. Povečanje prožnosti, krepitev, raztezanje in sprostitev mišic, izboljšanje motorike in koncentracije, poglobitev dihanja, povečanje sposobnosti za sprostitev/umiritev, odpravljanje stresa, izboljšanje spomina. | Barbara Magdič |
SOS za najstnike | Učenci skozi pogovor in debato z vrstnikom ali skupino vrstnikov razvijajo sodelovalne in komunikacijske veščine, kritično mišljenje, prepoznavajo lastna močna in šibka področja, raziskujejo lastne interese ter življenjske cilje in vrednote, krepijo pozitivno samopodobo, samozavedanje in samospoštovanje. Seznanijo se z negativnimi dejavniki, ki slabo vplivajo na naše duševno zdravje in nevarnostmi odraščanja ter spoznajo različne tehnike reševanja problemov ter sproščanja. | Barbara Magdič |
PROSTOVOLJSTVO | Na organiziran način spoznavati pomen prostovoljstva, višati kakovost življenja posameznika in družbe, sprejemati drugačnost ob druženju z uporabniki VDC Polž. | Petra Kasalo Mateja Rožanc Valh |
Geografija za radovedne | Učenci bodo poglobili znanje na izbranem področju z uporabo različnih virov. Spodbujeni bodo nadarjeni učenci, ki imajo interese na področju geografije. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanje iz geografije. Učenci bodo spoznali sestavo in delovanje planeta Zemlja, skozi različne kvize, animacije, poskuse. | Barbara Magdič |
Logika – priprave na tekmovanje | Enkrat na teden bomo skupaj reševali naloge s preteklih tekmovanj, si ogledali možne načine in metode reševanja, učili se bomo utemeljevati svoje rešitve. Predvidoma bodo priprave potekale do tekmovanja, če bo interes, lahko tudi dlje. (šolsko tekmovanje je konec septembra; regijsko 4. 10., državno 9. 11.) | Borislav Gačanović |
Zgodovina za radovedne | Učenci bodo poglobili znanje na zgodovinskem področju z uporabo literature, ki je predpisana za zgodovinsko tekmovanje. Spodbujeni bodo nadarjeni učenci, ki imajo interese na področju zgodovine na temo Vsakdanje življenje v visokem in poznem srednjem veku na Slovenskem. | Polonca Tomažič |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Gabrijela Koležnik |
Prehranjevanje in gibanje | Prehranjevanje in gibanje je dejavnost, pri kateri poteka priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Tadeja Janiš |
Medvrstniško sodelovanje | Učenci obravnavajo posamezna vprašanja iz vsakdanjega in šolskega življenja. Skupaj oblikujejo predloge in pobude za boljše delo in reševanje problemov (pogovor, okrogla miza, igra vlog …). Izvoljena predstavnika se udeležita zasedanja Otroškega parlamenta. | Gabrijela Koležnik |
Prva pomoč | Učenci bodo pridobivali osnovno teoretično in praktično znanje iz prve pomoči. | Lidija Pfifer |
Radovedni naravoslovec (naravoslovni krožek) | – Učenci razširjajo in nadgrajujejo znanje s področja naravoslovja in se pripravljajo za tekmovanje iz znanja biologije in kemije. – Urejajo šolski akvarij in terarij ter pridobivajo znanje in veščine za oskrbo živali. – Mentorstvo zainteresiranim učencem, ki želijo samostojno raziskovati in izdelati raziskovalno nalogo. | Lidija Pfifer |
Maistrovi gledališčniki | Učenci razvijajo ustvarjalnost, nadarjenost, inovativnost, govorno izražanje, igro in samozavest. Učijo se javnega nastopanja, vztrajnosti, solidarnosti, sočutja in kreativnega prilagajanja. Imeli bodo priložnost sodelovati v celotnem procesu nastanka gledališke predstave od izbire teksta do končne odrske uprizoritve. Spoznali bodo igralske tehnike, urili govor in retoriko ter prispevali lastne ideje in razmišljanja. | Janja Hrnčič |
Klepetalne in literarne ustvarjalnice | Navezuje se na novinarstvo. Učenci se navajajo vrednotiti medije in razvijajo sposobnost poslušanja, govorjenja, branja, pisanja, nastopanja. Pišejo o aktualnih dogodkih v šoli in kraju, sodelujejo pri izdaji glasila (Klopotec). Namen radia (Klepetavi klopotec) je učenje o zakonitostih radijske in medijske kulture. Radijsko delo vključuje učenje osnov radijskega intervjuja, izdelavo radijskih oddaj, snemanje in predvajanje oddaj. Izdelava tematskih oddaj za šolski radio. Priprava oddaj za radio Slovenske gorice, radio Maribor (Zvezdavčki), dvojezični radio Agora. | Janja Hrnčič |
Prešerno čez ovire 2 – slovenščina | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju slovenščine, utrjevali svoje znanje, urili bralno tehniko, se učili učiti slovenščino (bivši DOP). | Tadeja Janiš |
Zmorem več 2 – slovenščina | Učenci bodo poglabljali in nadgrajevali že pridobljeno znanje pri pouku slovenščine, se pripravljali na Cankarjevo tekmovanje, po želji sodelovali na literarnih natečajih, skupaj brali izbrana literarna dela, jih analizirali, aktualizirali … (bivši DOD). | Tadeja Janiš |
Tek med vrsticami | Skupaj bomo stopili v svet branja. Urili bomo bralne veščine, delili izkušnje o prebranih knjigah. Posvetili se bomo popotovanju po zanimivih literarnih svetovih, uživali v literarnem ustvarjanju. Učenci se bodo pripravljali na tekmovanja iz različnih področij. Pripravljali se bomo na tekmovanje za Cankarjevo priznanje. Z reševanjem različnih nalog bodopoglobili svoje znanje. Na ta način bodo razvijali svoje interese in talente. Osvojili bodo bralno značko in še marsikaj. | Janja Hrnčič |
Retorika | Spoznavajo, kaj je retorika, zakaj se je koristno učiti retorike. Spoznavajo etiko dialoga, naučijo se argumentirat in spoznajo razliko med dobrimi in slabimi argumenti. Naučijo se retorične tehnike, kako oblikujejo prepričljive govore. Urijo se v javnem nastopanju in izražanju svojih stališč. Naučijo se učinkovitega prepričevanja in argumentiranja. | Janja Hrnčič |
Čez matematične ovire | Učenci bodo odpravljali vrzeli v znanju ter utrjevali in poglabljali svoje znanje matematike. Z dodatno razlago ter prilagojenim načinom dela bodo pridobivali in nadgrajevali temeljna znanja. | Andrejka Bradač |
Matematični kros | Učenci bodo nadgrajevali in dopolnjevali pridobljena znanja iz matematike. Seznanili se bodo z različnimi metodami reševanja matematičnih problemov, razvijali sposobnosti samostojnega in sodelovalnega učenja in se pripravljali na tekmovanja. | Uroš Gašpar |
Prehranjevanje in gibanje | Priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja, kosilo učencev v organizaciji šole in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Helena Juršič |
MPZ Šentilj | Spoznavanje skladb slovenske in svetovne zborovske zakladnice, intenzivno razvijanje in kultiviranje pevskega glasu, razvijanje muzikalnosti in estetskega doživljanja, intenzivno razvijanje čustvenega in kognitivnega doživljanja, razvijanje sodelovanja in kakovostne kulture odnosov v skupnem muziciranju, razvijanje osebnosti, sodelovanje na šolskih prireditvah in v širšem slovenskem prostoru. | Helena Juršič |
Prehranjevanje in gibanje | Priprava na kosilo s poudarkom na kulturi prehranjevanja in ureditev prostora po kosilu ter gibanje in igre. | Janja Hrnčič |
RAP- Gibanje | Različne športne aktivnosti; sprehodi, igre z žogo in loparji | Saško Zemljič, Grega Adorjan |
RAP- Smučanje/kolesarjenje | Rap se bo izvedel strnjeno, ali v obliki večdnevnega smučanja ali več popoldnevov posamično; kolesarjenje se izvaja, če ne bo mogoče izpeljati smučanja; | Saško Zemljič, Grega Adorjan |
RAP- odbojka, košarka | Poudarek na vsebinah z žogo; po potrebi tudi igra z loparji ali individualna vadba za odpravo razlićnih pomanjkljivosti | Saško Zemljič, Grega Adorjan |
Medvrstniški dialog | Učenci bodo imeli možnost spoznavanja in razvijanja asertivne komunikacije in mediacijskih tehnik. Z mentorico se bodo učili konstruktivnega reševanja medvrstniških konfliktov. Pogovorili se bodo lahko o težavah, s katerimi se srečujejo v šolskem prostoru. Aktivnosti bodo služile tudi kot ena izmed stopenj pri vzgojnem ukrepanju (opredeljeno v Pravilih šolskega reda). | Darja Smole |
Širim znanje in tekmujem – angleščina | Učenci bodo nadgrajevali besedišče in jezikovne strukture ter poglabljali že pridobljeno znanje. Pripravljali se bodo na tekmovanje na dveh ravneh – šolsko v novembru in državno v marcu. Izvajali bodo aktivnosti za mednarodni projekt Erasmus+ z naslovom Climate Crusaders. | Darja Smole |
Tutorstvo | Medvrstniška pomoč drugemu (sošolcu, vrstniku, mlajšemu). Tutor je učenec, ki je učno uspešnejši in pripravljen svoje znanje deliti, s tutorstvom pa ga tudi utrjuje. Tutorstvo pa ni le učenje, ampak tudi druženje; obema daje občutek zadovoljstva in uspešnosti. | Nina Bravar |
Francoski jezik – osnove | Osnovne fraze, besedišče, slovnica. | Borislav Gačanović |
Mladi člani RK | Poučevanje mladih o humanitarni organizaciji Rdečega križa in sodelovanje s krajevno organizacijo RK (Drobtinica, sprejem mladih članov RK …) | Iris Pinter |
Medgeneracijsko sodelovanje | Učenci (lahko tudi s starši in starimi starši) bodo na organiziranih delavnicah ob druženju z različnimi generacijami pridobivali nove veščine in znanja, spoznavali ter ohranjali našo naravno in kulturno dediščino ter tradicijo, sodelovali v humanitarnih akcijah, se seznanjali z zdravim načinom življenja in trajnostnim razvojem. Ob tem bodo krepili strpnost, empatijo, sodelovanje, ustvarjalnost ter spoštovanje do medgeneracijskih razlik. | Mateja Rožanc Valh |
Družabne in didaktične igre | Učenci razvijajo čut za skupinsko sodelovanje, igrajo različne didaktične in družabne igre, se urijo v strpnosti in medsebojni komunikaciji. | Aleksandra Žunič |
Izdelaj sam | Učenci razvijajo ročne spretnosti in sposobnosti, poglobijo znanja o gradivih, o obdelovalnih postopkih in ustreznih obdelovalnih orodjih. Pri praktičnem delu spoznajo nevarnosti orodij in sistematičnost delovnih operacij (organizacija dela), krepijo svojo domišljijo in se seznanijo z delom preko navodil ali načrta. | Simon Breg |